image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Dracula la Escape RooMania


Întotdeauna mi-au plăcut poveștile puțin mai ciudățele, așa că vă puteți da seama că nu mi-a displăcut deloc ideea de a merge într-un escaperoom la RooMania dedicat lui Dracula. Echipa noastră a fost formată din Iulia, Emil, Trif și un pui de vrabie despre care pot să vă spun că ne-a aclamat pe întreaga durată a jocului.

Acum ar trebui să încep să vă povestesc despre cameră iar primul lucru care îmi vine în minte este faptul că după ce îți dai jos legăturile de la ochi( pentru că da, intri în cameră legat la ochi) simți cu adevărat atmosfera casei lui Dracula. Pereții pictați în roșu m-au făcut să mă gândesc încontinuu la cât de apăsătoare era atmosfera, la cât de ciudat mă simțeam între atât de multe lumânări. Un lucru pe care băieții l-ar putea pune în aplicare, așa cum le-am spus și lor atunci, ar fi să încerce să mai încarce pereții( mai mult de atât nu vă spun, dacă vreți să aflați la ce mă refer trebuie să mergeți în cameră și să aflați singuri).

Un alt lucru care mie una mi-a plăcut au fost jocurile pe care a trebui să le rezolvăm pentru a putea să ieșim din cameră. Cu toate că puzzle-urile nu sunt tehnologizate acestea au un farmec aparte datorită modului în care se îmbină cu povestea, datorită faptului că au fost gândite cu adevărat bine și puse în aplicare excelent.

Trebuie să mai adaug că atunci când intrați în această cameră trebuie să fiți foarte atenți! Eu și Iulia ne-am lăsat puțin distrate de un anumit detaliu și am pierdut din vedere un indiciu care era fix în mâna noastră.

Mi-a plăcut mult această cameră și trebuie să vă spun și vouă că băieții pregătesc încă o cameră ideea acesteia lăsându-ne pe toți cu gura căscată, dorind să ne întoarcem la ei imediat ce camera va fi gata.

Cei de la RooMania pot fi găsiți pe Str. G-ral Ernest Brosteanu Nr.8, în zona Piața Romană.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu