image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre unghii


De cand ma stiu am auzit de la diferite persoane ca unghiile sunt cartea de vizita ale unei femei. Bine, de fapt mainile in general, dar atunci cand te tine de mana si va plimbati pe stradute si vorbiti, mai mult ca sigur vei fi atrat de unghiile ei. Asta nu mai este un subiect ciudat, a devenit o moda sa vorbesti despre unghii, despre culori si tendinte: unghiile au ajuns sa fie un accesoriu care, purtat cu grija, te poate scoate cu adevarat din anonimat.

Nu doar o data am intalnit pe strada fete ale caror manichiuri sa ma dea pe spate cu adevarat, tin minte ca la un momentdat una dintre prietenele mele s-a oprit in mijlocul intersectiei pentru a intreba o fata unde si-a facut minunatia de manichiura pentru ca dorea si ea sa gaseasca un salon atat de bun. E adevarat, saloane gasesti pe toate dreumurile, dar cat de sigur esti ca manichiura ta, atunci cand vei iesi de pe usa salonului, va fi una impecabila? Raspunsul este nu, cu siguranta.

Nu pot sa spun ca am fost o impatimita a unghiilor pana acum cativa ani, nu intelegeam care e rostul sa ti le colorezi daca dupa cateva zile oricum oja se va duce iar ele vor arata absolut dezastruos si va trebui sa stai iarasi ore intregi pentru a ajunge la efectul dorit. Dar aceasta gandire mi-a fost schimbata dupa putin timp. Am inceput sa ador mersul la manichiura si sa ma inteleg foarte bine cu manichiurista mea. Mi-am dat seama de acest lucru in momentul in care una dintre unghiile mele s-a stricat si manichiurista mea nu era in oras, am avut parte de o catastrofa a unghiilor avand in vedere ca nu am niciun pic de talent in acest domeniu.

Intr-una din sedintele de manichiura, manichiurista mea mi-a spus ca materialele pe care le foloseste sunt luate de pe site-ul celor de la Nailshop si fiind destul de curioasa, imediat ce am ajuns acasa am intrat pe net si am in ceput sa hoinaresc pe acest site. Il consider util pentru toate acelea dintre voi care vor sa obtina materiale pentru unghii la un pret avantajos si in plus daca intrati pe site o sa vedeti ca aveti de unde sa alegeti.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. eu cand vad noua moda, aceea cu stiletele alea lungi si ascutite...chiar ma ingrozesc :(

    RăspundețiȘtergere