image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre copii


Sunt o impatimita a copiilor, ii iubesc cu adevarat chiar daca acum ceva timp aveam o parere total diferita fata de acest subiect. 

Atunci cand eram mica nu intelegeam prea bine rostul copiilor. Ma prefaceam ca papusile au viata, ca sunt copiii mei, dar atunci cand ma plictiseam de acest tip de joc, papusa mea se oprea din plans, ramanea fara viata si ma astepta cuminte pe un raft din biblioteca pana a doua zi cand urma sa o iau de la capat cu acest tip de joc. Acest lucru nu era valabil si in cazul copiilor adevarati.

Aveam pe vremea aceea o prietena care avea un fratior mai mic. La 11 ani e o mare chestie sa iesi in fata blocului, sa stai cu asa zisi tai prieteni si sa discutati cate in luna si in stele: despre baietii pe care ii placeti, despre ultima dezamagire in dragoste si despre visele care vor disparea dupa cateva zile. In vremea aceea linistea ne-a fost oarecum stricata de fratele prietenei mele care, mic fiind si neavand voie sa stea singur afara, statea mai mereu cu noi. Sincera sa fiu in acea perioada a vietii mele mi se parea destul de aiurea, nu intelegeam de ce prichindelul trebuie sa se plimbe de colo colo cu noi sau mai bine zis sa mergem noi mereu in locurile unde vrea el.

Dar totul s-a schimbat acum. Acum copiii au devenit febletea mea, ii ador mai ales pe aceia mici mici care incep sa iti zambeasca fara niciun motiv, acei copii care iti fac ziua mai buna printr-o singura privire, acei copii care stau in carucioare si iti fac cu mana.

Pentru aceia dintre voi care asteptati un copil sugerez sa accesati site-ul celor de la Caruciorcopii.ro 
, site unde puteti gasi diferite accesorii care va vor face viata mai usoara atunci cand puiul va veni pe lume.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu