image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De unde luăm flori?

Astăzi scriu un articol care va fi pe placul doamnelor tocmai pentru că le va atrage atenția domnilor!
 
Știu că v-am lăsat puțin în ceață așa că trebuie să vă explic de unde a venit ideea de a scrie acest articol pe blog. Iubesc florile și cred că nu există femeie care să spună că nu îi place să primească un buchet frumos la o aniversare sau cel puțin o floare mică din când în când care să simbolizeze ceva. După cum vă spuneam mie îmi plac florile exagerat de mult, ador ideea de a fi surprinsă cu o astfel de surpriză așa că astăzi m-am gândit că ar fi frumos să vă ajut pe voi doamnelor prin a le sugera domnilor de unde să cumpere viitoarele flori.
 
Pe site-ul celor de la Floria am descoperit un mic paradis pentru aceia dintre noi care suntem în panică de idei atunci când vine vorba despre un mic cadou. Am găsit aici tot felul de flori aranjate care mai de care mai diferit iar atunci când a venit vorba de preț mi-am dat seama că site-ul ăsta este o oază de fericire. 

Mulți dintre voi o să îmi spuneți ”este mai ușor să mergi la florărie și să iei direct de acolo un buchet”. Da dragilor, este mai ușor, dar de câte ori rezultatul nu a fost acela pe care vi l-ați dorit? Țin minte că într-una din zilele când eram copil voiam neapărat un buchet de flori pentru una din profesoarele mele, dar până am ajuns la florărie acesta s-a închis iar eu a trebuit să merg jumătate de oraș pentru a cumpăra buchetul mult dorit. Sunt genul de persoană care iubeștemomentul când poate obține un astfel de cadou din fotoliul personal așa că site-ul celor de la Floria este o mină de aur pentru mine și pentru ceilalți oameni care îl frecventează.

Cu toate că v-am prezentat site-ul și faptul că iubesc florile, nu v-am spus cu adevărat cum am dat eu de el. Foarte simplu: era ziua mamei și ea iubește florile, dar pe acelea de apartament, acelea care stau frumos în ghiveci și ateaptă să fie udate. Atunci am luat prima dată contact cu Floria și sinceră să fiu, cred că a fost cea mai frumoasă întâlnire pe care am avut-o vreodată.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu