image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cum să evadezi de la No Exit


Dacă acum câteva zile vă spuneam că am avut parte de botezul în ceea ce privește EscapeRoom-urile, ei bine aseară am mai vizitat încă două camere la cei de la No Exit și pot să vă spun că treaba asta cu evadarea a început să îmi placă din ce în ce mai mult.

Cei de la No Exit au două camere Salonul 13 și The Box și împreună cu Raluca, Emil și Alex am reușit să evadăm din ambele, dar cel mai bine haide să vă spun cam despre ce este vorba în fiecare dintre camere.


Prima dată am intrat în Salonul 13 o cameră din care un singur om a reuși să iasă și anume Leopold Uranus. Povestea camerei este simplă: intri și încerci să găsești indiciile pe care Leopold le-a lăsat ascunse prin toată camera pentru a reuși și tu să evadezi în mai puțin de 60 de minute. Înainte de a intra în cameră ni s-a spus că din Salon nu este chiar imposibil de ieșit așa că cel puțin eu am intrat crezând că nu vom întâmpina prea mari probleme în a evada. Ei bine nu a fost deloc așa. Salonul este o cameră foarte bine făcută dacă mă întrebi pe mine mai ales pentru că au fost câteva momente în care fiecare dintre noi credeam că am ajuns la finalul puzzle-ului și de fapt nu eram nici măcar la jumătate. Decorul minimalist te poate induce în eroare iar momentele de frustrare nu sunt puține mai ales când îți dai seama că ai găsit soluția, dar nu știi cum să o folosești. Am evadat din Salon în 47 de minute și eram destul de dezamăgiți pentru că ni se spusese că dacă din această cameră evadarea este posibilă, acest lucru nu putea fi spus și despre The Box.


Cea de-a doua cameră în care am intrat, așa cum am spus mai sus, a fost The Box o cameră despre care ni se spusese că este destul de grea și că nu foarte mulți reușiseră să evadeze. În plus ni s-a spus că această cameră a fost gândită în așa fel încât să afecteze toate simțurile( nu vă spun mai mult, dacă vreți să aflați la ce mă refer trebuie să intrați neapărat în cameră). Un alt lucru care ni s-a spus la început este faptul că pentru cineva care se teme de spații închise camera va fi destul de grea, dar credeți-mă pe cuvânt că sunt claustrofobă și nu am avut niciun moment de teamă în această cameră. Știam că intrăm într-o cameră grea, dar cumva ne-am mobilizat atât de bine încât am reușit să doborâm recordul și să ieșim în 27 de minute uimindu-i pe Franciska și pe Radu.

Dacă aș fi pusă să aleg între cele două camere aș alege Cutia pentru că mi s-a părut ceva unic, puzzleu-rile din această cameră au fost extrem de interesante și ne-au dat puțin de furcă iar faptul că am ieșit într-un timp record nu a putut decât să ne bucure și mai tare.

Pe cei de la No Exit îi puteți găsi atât pe site-ul lor www.no-exit.ro cât și pe facebook sau direct la adresa Strada George Enescu numarul 32.

Share this:

CONVERSATION

3 vise sparte: