image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Copiii și jucăriile lor



Cu toate că 1 iunie a trecut de mult eu am tot rămas setată pe atmosfera acelei zile, pe ideea de cadouri pentru copii și, de ce nu, pe ideea ca această minunată perioadă a vieții, copilaria, nu trece o dată cu înaintarea în vârstă.

Astăzi m-am decis să vă vorbesc despre copii, despre cadourile pe care le primeam noi atunci când eram mici în comparație cu ceea ce primesc copiii de acum.

Atunci când eram mică nu aveam prea mari griji. Cred că una dintre problemele mele existențiale din acea perioadă era să devin adult. iubeam ideea de a crește cu toate că majoritatea oamenilor îmi spuneau că voi regreta acest lucru, eu nu îi ascultam așa că de fiecare dată când puteam, făceam pe omul adult. Țin minte că papășile mele erau mereu adolescente și aveau probleme precum băieții sau culoarea părului. Atunci când eram mică mă jucam în fața blocului, croiam haine pentru păpuși din bucăți de materiale pe care bunica nu le folosea și adormeam seara gândindu-mă la noile aventuri prin care păpușile mele aveau să treacă a doua zi.

Acum lucrurile s-au schimbat, copiii dorindu-și altfel de jucării, din ce în ce mai complexe, acest lucru fiind destul de rău pentru noi cei care trebuie să facem cadouri. Dacă pe vremea mea( ce ciudat sună) eu mi-aș fi dorit o păpușă sau o orgă, copiii de acum își doresc mașinuțe complicate sau mărci păpuși care mai de care mai cunoscute.  Un lucru care mi-a fost cerut atunci când am întrebat un copil ce anume vrea de ziua lui, a fost o cutiuță muzicală ca aceea din Spărgătorul de nuci. Sinceră să fiu această idee de cadou m-a amuzat, m-a făcut să îmi dau seama că nu toți copiii sunt identici iar faptul că am găsit o astfel de jucărioară pe site-ul celor de la BestKids m-a făcut să mă simt ușurată

Norocul meu, atunci când a trebuit să fac un cadou, a fost faptul că am dat peste site-ul celor de la BestKids, site care, zic eu, m-a salvat de ore întregi petrecute în magazine. Aici găsim o gamă variată de produse iar cel mai bun lucru la acest site este faptul că nu trebuie să ne deplasăm de acasă pentru a face cumpărăturile. În plus reducerile pe care le întâlnim aici fac ca produsele să fie din ce în ce mai atrăgătoare.

Sunt curioasă dacă voi ați cumpărat în ultimul timp jucării pentru copii și, dacă da, de unde anume?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu