image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Clinica din Bucuresti





In momentul in care m-am mutat in Bucuresti am avut mai multe probleme carora am fost nevoita sa le gasesc rezolvare. In prima zi in noua casa mi-am dat seama ca mancarea nu se mai face singura, ca mama a ramas acasa la Buzau si ca trebuie sa ma apuc de gatit si spalat vase, ca aspiratul o data pe saptamana este un vis si ca spalatul hainelor de mana nu este chiar cea mai placuta chestie pe care am facut-o vreodata.

Pe langa toate cele amintite mai sus trebuie sa va spun ca a mai fost o problema pe care nimeni nu a luat-o in calcul atunci cand am spus ca ma mut la Bucuresti, si anume: doctorul. Ei bine, o foarte mare parte a vietii mele doctorul meu personal a fost o ruda asa ca niciodata nu am avut probleme din acest punct de vedere. Intotdeauna cand aveam o problema aveam numarul salvat in telefon si il apelam. De fiecare data la capatul telefonului ma astepta o voce calda care, stiind ca sunt tare bolnavicioasa, imi spunea direct "haide la mine sa vedem ec putem rezolva".

Nimeni nu s-a gandit ca atunci cand ma mut de acasa mersul la doctor nu va mai fi atat de usor, ca voi fi nevoita sa imi gasesc o clinica, aici in Bucuresti, unde sa ma duc de fiecare data cand am o problema si nu pot ajunge la Buzau. Dar asta s-a intamplat si nimeni nu a fost pregatit pentru acest lucru.

Am dat de la Hilmi printr-o amica care mergea la ei si imi tot spunea despre serviciile pe care le ofera asa ca am fost curioasa. Am intrat pe site-ul lor si am facut cateva cercetari amanuntite pentru a fi sigura ca nu imi scapa niciun detaliu, ca sunt pusa la punct cu serviciile si preturile lor. Clinica din Bucuresti este una pusa la punct, intrand pe site o sa va dati seama despre ce vorbesc. Puteti face la ei atat tratamente dermato-cosmetice cat si teste genetice.

Voi ati auzit vreodata de cei de la Hilmi? Si daca da, spuneti-ne si noua cum sunt serviciile pe care ei le ofera.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu