image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ce țin femeile într-o geantă?


Acum puțin timp, în vreme ce căldura de afară era de nesuportat, mă aflam la o terasă unde sunt instalate cabluri din acelea din care din când în când sufla aer rece pentru a te răcori. După cum spuneam, stăteam la acea terasă, încercam să uit de cele 40 de grade care invadaseră Bucureștiul și așteptam să îmi vină limonada. În dreapta mea era un prieten foarte bun pe care nu îl mai văzusem din anii de liceu și care, la fel ca mine, aștepta ca seara să se aștearnă peste oraș pentru a ne putea bucura de cele câteva grade în minus.

Vorbisem în timpul petrecut la terasă despre câte în lună și în stele așa că atunci când a venit timpul să plecăm fiecare la casa lui am cerut nota. Nu exagere, dar am avut nevoie de 5 minute pentru a găsi portofelul iar amicul meu a râs copios pe întreaga durată a căutării urmând ca atunci când în sfârșit trecusem de misiunea grea să mă întrebe:
-Pentru ce îți trebuie p geantă atât de mare? Nu am înțeles niciodată femeile. De ce aveți nevoie sa duceți cu voi jumătate din casă într-o geantă?

Asta mi-a sunat a provocare, așa că ne-am așezat mai confortabil în scaune, am mai cerut o limonadă și am început să înșir toate obiectele pe care le aveam în noua mea geantă( prietenele mele o numeau valiză) și întrebuințările lor. Bineînțeles că am început cu obiectele fără de care nu poți ieși din casă: telefonul și portofelul. Apoi, ca femeie mai ai nevoie de un ruj, de șevețele umede și uscate, de o oglindă, o agendă pentru a planifica zilele ce urmează, o perie de păr și un parfum. Acestora li se adaugă și pastilele, pentru că toți știm cum este să ai cea mai urâtă migrenă și să nu găsești o pastilă la nimeni, un încărcător de telefon și o carte pe care să o citești în metrou atunci când prinzi un loc pe scaun.

Trebuie să recunosc că iubesc gențile așa că voi lua întotdeauna apărarea femeilor care cară în ele multe kilograme doar pentru că știu că la un momentdat acele lucruri le vor fi de folos. Dacă vreți să căutați gențile cele mai încăpătoare intrați pe site-ul celor de la Elefant pentru a vă alege o nouă geantă preferată.

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte: