image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Casele din jurul nostru



Nu putini dintre voi sunt aceia care stiu ca iubesc o cladire frumoasa. Pasiunea pentru arhitectura, pentru cladirile frumos ornamentate a aparut o data cu inaintarea mea in varsta, o data cu serile toride de vara in care ma plimbam pe stradutele alambilicate din orasul unde am copilariat. 

Am fost impresionata ani mai tarziu de casa de la tara, de detaliile pe care aceasta le ascundea, de povestea din spatele ei, de vopseaua veche care a trecut cu bine peste ploi si zapada ani de-a randul. Cu cat cresteam cu atat imi dadeam seama mai tare ca toate lucrurile care ma inconjoara sunt mai complexe si acest lucru nu facea decat sa ma atraga si mai tare.

Am obisnuit sa vizitez, incepand din acele zile, diverse cladiri renumite pentru arhitectura lor. Atunci cand am vazut pentru prima data castelul Peles( asta se intampla acum vreo 9 ani) am ramas inmarmurita, nu credeam ca poate exista ceva atat de frumos, o constructie atat de grandioasa incat sa te lase fara rasuflare.

Mai tarziu am inceput sa imi planific viitorul, sa ma gandesc la modul in care as vrea sa arate viitoarea mea casa si mi-am dat seama ca un element extrem de important pentru mine este gradina, eu fiind o impatimita a florilor si a spatiilor verzi. Mi-am dat seama ulterior ca in zilele noastre este extrem de greu sa gasesti accesorii potrivite pentru acest spatiu minunat al unei case si am inceput sa intreb in stanga si in dreapta cunoscutii daca au idee de unde as putea achizitiona la un pret bun tot felul de accesorii pentru gradina.

Raspunsul lor a fost destul de simplu, de pe Covera, site unde gasesti o varietate de obiecte pentru casa si gradina la un pret avantajos pentru buzunarele fiecaruia dintre noi. Sunt sigura ca printre voi sunt destul de multe persoane care la fel ca mine isi doresc un spatiu deshis, amenajat exact dupa dorintele lor proprii si dupa gustul lor. Asa ca am dat buzna pe site-ul celor de la Covera si am colindat majoritatea paginilor pe care le-am putut gasi in cautarea mea de obiecte de care sa ma indragostesc.

As vrea sa stiu daca voi ati comandat lucrusoare de pe acest site si daca da, ce anume? In plus, cum va imaginati ca ar arata gradina perfecta pentru dumneavoastra?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu