image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cafeaua noastra din toate diminetile


Trebuie sa va fac o destainuire: nu obisnuiesc sa beau cafea!

Sincera sa fiu nu sunt multe persoanele de varsta mea pe care le-am intalnit care, la fel ca mine, nu sunt fane ale acestei licori magice insa, pentru mine cafeaua nu a fost niciodata o bautura care sa ma imbie. Cel putin nu pana cand nu am nevoita sa o beau pentru a putea sta treaza nopti intregi din cauza sesiunii.

Prima cafea pe care am baut-o a fost de-a dreptul groaznica: prea mult zat, zahar deloc, afara in jur de zero grade iar in incaperea unde o beam undeva la 10-15 grade maximum. Pot spune ca aceasta intalnire cu cafeaua minune m-a facut sa nu imi mai doresc sa beau vreodata asa ceva. Era suficient de greu sa ii simt mirosul prin toata casa atunci cand aveam musafiri sau in diminetile pe care eu si mama le petreceam impreuna stand pe canapea si uitandu-ne la desene animate.

Curand am ajuns la facultate si lucrurile s-au mai schimbat. Am inceput sa imi dau seama ca pentru a supravietui in timpul cursurilor am nevoie de un stimulent, de ceva care sa ma tina treaza pentru ca, sincera sa fiu, nu am dormit prea multe nopti in acest an universitar. Am realizat destul de usor ca una - doua picaturi de cafea nu pot face mare rau asa ca din cand in cand mai beam din licioarea magica a colegelor mele, numai numai sa stau reaza in timpul cursului unui profesor care ma plictisea de-a dreptul. Mi-am dat seama ca am nevoie de cafea in prima sesiune, atunci cand somnul era extrem de dulce, dar constiinta imi urla sa nu dorm, sa ma apuc de invatat pentru ca examenul nu o sa se treaca singur. Asa ca mi-am facut o cana mare de cafea, fara zahar din cauza careia ghiciti ce: am adormit instant. Dar dupa acel somn, trei zile nu am mai putut sa dorm, colegii mei mereu rad de mine si imi spun ca la mine cafeaua are efect intarziat.

Dar nu astea au fost neaparat momentele in care cafeaua a inceput cu adevarat sa imi placa ci ziua in care am vizitat o amica care avea cafea comandata de pe site-ul celor de la CafeaVerdeMacinata.ro. Sincera sa fiu am ramas uimita de aroma acelei cafele, de gustul de ghimbir, de mirosul ei placut si de faptul ca mi-a dat energia necesara sa trec de acea zi si sa reusesc totusi sa adorm la o ora rezonabila.

Sunt curioasa ce fel de cafea va place voua si daca ati cumparat vreodata cafea de pe site-ul celor de la Contego-Coffee

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu