image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Bucătăria de după mutare


Nu o să vă mint: nu este deloc ușor să te muți de acasă. În primele zile e ok, ai impresia că poți fi supra om, că munca și facultatea nu vor fi un factor de stres, că atunci când te vei pune pe curățenie aceasta se va face mai mult singură, așa cum se făcea și pe vremea când stăteai acasă. Dar trebuie să fiu sinceră: socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg așa că nimic dn cele amintite mai sus nu se vor aplica atunci când începi să locuiești singur.

M-am mutat în București de aproximativ un an și în primele săptămâni am crezut că totul o să fie ușor. Că dezordinea din casă o să dispară ca prin minune atunci când voi băga aspiratorul în priză, că mâncarea va cădea din cer și că facultatea nu îmi va ocupa decât foarte puțin timp așa că o să pot face toate lucrurile pe care mi le doresc. Așa cum spuneam mai sus: nimic din toate astea nu s-a adeverit. Da, curățenia am rezolvat-o, mi-am dat seama destul de repede că motivul pentru care casa noastră era atât de curată era faptul că mama avea grijă de acest aspect ZILNIC. Aici nu se poate întmpla asta dintr-un singur motiv: facultatea. Deci nici aici nu am avut dreptate, facultatea îmi ocupă jumătate din timpul meu de zi cu zi așa că aici a intervenit o problemă: cum să fac să compensez timpul pe care îl petrec la facultate? 

Rămăsese o singură problemă: mâncarea și aici nu prea aveam soluții. Stând destul de mult afară nu aveam nici cel mai mic chef să mă apuc de gătit atunci cnd ajungeam acasă, dar am rezolvat-o și pe asta cumpărând câteva aparate electrocasnice de la Philips. V-am mai povestit de câteva ori despre cât de mult iubesc firma asta, mai ales având în vedere că ustensilele mele de aranjat părul sunt de la ei, așa că trebuie să înțelegeți de ce am ales ca în bucătărie să îi am tot pe ei ca ajutoare.

Problema asta cu mâncarea o rezolv destul de ușor acum vara pentru că temperaturile mult peste medie nu prea mă lasă să petrec mult timp în bucătărie așa că în puținele zile când mă găsiți în fața aragazului fac câte o prăjitură cu robotul meu de bucătărie de la ei, care este un ajutor de nădejde.

Sunt curioasă dacă viața după mutarea de acasă a fost mai ușoară sau mai grea pentru voi și ce ustensile folosiți voi în bucătărie.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu