image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Biroul meu ideal


V-am vorbit in multe randuri despre casa in  care mi-as dori sa locuiesc si despre cum as vrea sa arate aceasta. in plus, v-am spus in nenumarate randuri despre cat de mult imi doresc sa beneficiez de o camera a mea unde sa imi pot amenaja un birou propriu, un fel de loc doar al meu unde ma pot relaxa si munci in acelasi timp. Totusi nu v-am vorbit niciodata despre cum as vrea sa arate locul meu de munca daca as beneficia de un birou propriu.

M-am imaginat de multe ori lucrand intr-o firma mare, o firma unde femeile sa poarte fuste cu talie inalta si pantofi cu toc cui iar barbatii costume si camasi impecabil de albe. Iar intr-o astfel de institutie m-am imaginat avand in birou al meu, un loc unde sa pot crea, un loc unde imaginatia mea sa poata sa zburde fara nicio problema. Adevarul este ca m-am uitat cam la prea multe filme, dar cu totii stim ca o femeie are dreptul sa viseze asa ca asta vreau sa fac si eu.

Imi doresc un  birou care sa se situeze la un etaj superior, intotdeauna mi-a placut sa privesc orasul de la inaltime si consider ca asta m-ar ajuta in procesul de creare. In plus, un geam mare ar fi perfect mai ales ca sunt  o impatimita a luminii naturale. Mi-as dori ca peretii sa fie zugraviti intr-un crem inchis iar mobila sa fie toata din mahon. 

Avand in vedere ca intotdeauna m-am vazut inconjurata de multe creioane, stickere si foi imi dau seama ca intr-un astfel de birou cel mai important cuvant posibil ar fi ordinea pe care as putea sa o tin in frau cu ajutorul anumitor compartimente. Daca sunteti la fel de innebuniti dupa youtube ca si mine o sa va dati seama la ce ma refer daca incepeti sa va ganditi la vloggerii de fashion din America si la birourile lor.

Obisnuiesc sa imi cumpar majoritatea materialelor de pe Cos.ro si sunt destul de sigura ca biroul meu ar fi plin de obiecte achizitionate de la ei, obiecte de buna calitate, intr-o gama variata si la un pret bun. 

Pe langa acestea, in birou mi-as dori un mare acvariu cu pesti deasupra caruia sa stea un ceas cu o rama inchisa.

Sunt curioasa daca voi ati reusit sa va aranjati biroul de vis si, daca da, cum arata acesta?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu