image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Accesorii de telefoane


Vi s-a intamplat vreodata sa va luati un telefon sau o tableta noua si efectiv sa nu ii mai dati drumul din mana pentru cateva zile? La mine asa se intampla de fiecare data, cumpar cate un nou gadget si efectiv nu il mai pot lasa din mana. Tin minte ca primul meu telefon a fost lipit de mainile mele pana in momentul cand l-am schimbat.

M-am decis astazi sa va vorbesc despre gadgeturi pentru ca din vorba in vorba cu Andrei mi-am amintit de un moment in care aveam nevoie de o baterie de telefon noua si efectiv nu aveam de unde sa cumpar una noua. Totul a inceput cu un telefon nou care dupa luni intregi de folosire nu mai putea fi de incredere. Fix cand aveam nevoie de el ma lasa bateria, erau clipe in care efectiv nu stiam cum sa ma mai arunc dupa cate o priza pentru a fi sigura ca voi avea bateria plina pe tot parcursul zilei. Sincera sa fiu cel mai greu era cand aveam 10 ore la facultate, dupa primele 4 deja bateria mea ajungea la 15 la suta chiar daca nu utilizam telefonul. Trebuie sa mentionez ca momentele astea erau extrem de enervante si cu toate ca exista destul de multe prize prin facultate, erau mai mereu ocupate asa ca riscam de multe ori sa raman fara baterie.

In momentul in care rabdarea mea a ajuns intr-un punct in care mai aveam putin si aruncam telefonul de la etaj( stau la 4 deci nu ar fi fost o idee prea buna) am inceput sa caut o noua baterie pentru telefonul meu si ghiciti ce, nu gaseam mai nicaieri! Pot sa explic starea traita printr-un singur cuvant: frustrare! Am avut un mare noroc cu un prieten care mi-a spus de site-ul celor de la GSMnet unde m-am apucat imediat sa caut tot felul de accesorii pentru telefon. Mi-am dat seama ca pe langa bateria care trebuia schimbata, cea mai buna idee pentru a fi sigura ca bloggerita ca nu raman fara telefon era sa imi iau o baterie externa, cu ajutorul careia sa imi incarc telefonul in orice clipa din zi. Zis si facut iar telefonul meu si-a revenit la normal.

Voi ati apelat vreodata la serviciile oferite de cei de la GSMnet? Daca da, pentru ce accesorii ati optat?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu