image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vacanțe peste hotare


Dragii mei, știu că tot anul v-am vorbit despre cum abia aștept să vină vara, despre cum abia aștept o vacanță, să las orașul în spate, să evadez undeva departe de tot  ce îmi este cunoscut. Și ghiciți ce? Vara este aici, căldura și-a intrat în drepturi( atunci când nu avem parte de vreo ploicică torențială de vară) iar eu abia aștept sfârșitul sesiunii pentru a mă bucura de câteva săptămâni liniștite, undeva pe un șezlong cu o carte pe care să nu o mai las ore bune din mână.

Da abia aștept să colind orașul în lung și-n lat, să merg la cele mai așteptate concerte ale verii, să mă implic în continuare în crearea unui drum sigur din punct de vedere profesional, dar ceea ce nu v-am spus, cu toate că voi o știați deja, este faptul că  abia aștept să plec din țară. A trecut un an de la prima mea plimbare cu avionul și abia aștept să zbor iarăși, să plec într-o țară dragă mie pe care nu am mai văzut-o din iarnă, să mănânc iarăși cea mai bună înghețată pe care am văzut-o vreodată și paste până nu o să mai pot.

Iubesc călătoriile, ador culturile noi, mâncărurile și dulciurile tradiționale, iubesc să plec departe de București chiar și pentru câteva săptămâni iar vara este momentul potrivit când pot face asta fără să am o mie de lucruri pe cap. Sunt sigură că cel puțin pentru noi studenții este destul de greu în timpul anului să ne rupem din timp pentru a pleca pe meleaguri îndepărtate așa cum le numesc eu așa că așteptăm cu nerăbdare ultimul examen din sesiune pentru a putea fi liberi, pentru a ne putea bucura în liniște( sau nu) de anii nostri cei mai frumoși.

Astăzi după cum ați văzut vorbim despre călătorii, despre orele pe care le petrecem pe site-ul celor de la Fortunabusiness pentru a găsi cele mai bune oferte pentru noi și despre miile de amintiri pe care ni le vom face pe alte meleaguri.

Chiar râdeam acum puțin timp cu prietenele mele de fatul că fiecare ne-am luat biletele de avion în locuri însorite, în locuri pe care fiecare vrem cu nerăbdare să le descoperim: Italia, Grecia, Franța, țări de care nu ai cum să nu te îndrăgostești. În plus mă gândeam căt de drăguț ar fi să îi iau locul lui Willy Fog și să fac ocolul lumii( dar nu neapărat în 80 de zile pentru că eu aș lenevi mult mai mult pe străzile pline de istorie ale orașelor).

Sunt destul de curioasă să aflu unde vă petreceți voi vacanța de vară așa că abia aștept comentariile vostre despre locurile însorite pe care o să le vizitați.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu