image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Unde mergem vara asta?






M-am mutat în București de aproape un an( prin septembrie se împlinește un an, dar nu contează) și asta e prima vară pe care o prind aici. Am trecut printr-o toamnă ploioasă și o iarnă exagerat de friguroasă care nu m-a lăsat să ies prea mult din casă, dar eu zic că asta s-a schimbat acum, cu venirea căldurii de care vreau să profit cât mai mult.

V-am mai vorbit de site-ul celor de la Zile și Nopți, site unde fiecare dintre noi poate găsi cele mai interesante evenimente de vara asta. Țin minte că prima dată când am dat peste acest site era iarnă și temperaturile cu minus în față nu mă lăsau să ies din casă. Iarna asta în București a fost groaznică pentru că efectiv nu știam ce să fac, monotonia era la ordinea zilei chiar dacă încercam să fac timpul să treacă mai repede cu ajutorul unor filme vechi și a unor cărți pentru facultate care mă făceau să dorm. Atunci am aflat de acest site, dintr-o greșeală aiurită( una dintre cele mai bune greșeli pe care le-am făcut vreodată) având în vedere că am dat un click nelalocul lui și BUM m-am trezit pe un site unde erau zeci de evenimente despre care poate nu aș fi aflat altfel.

Cunoscându-mă pe mine o să vă dați imediat seama că am stat câteva ore bune să navighez printre evenimente, printre filmele noi care apăreau la tot pasul, printre concertele care aveau loc, dar fără a participa la niciunul dintre aceste minunății pe care Bucureștiul mi le punea pe tavă cum s-ar spune. O să mă întrebați „dar de ce ai făcut asta?”. Răspunsul e simplu: eu am așteptat vara, am așteptat să mă bucur de toate evenimentele pe care site-ul mi le punea la dispoziție și Slavă cerului că sunt destule!

Unde voi merge eu vara asta? Întreabă-mă ca să te întreb! Pe site sunt atât de multe locațiile, atât de multe concerte ale artiștilor pe care îi iubesc încât nu îmi dau seama ce să aleg prima dată, dar adevărul este că mi-am propus să am o vară de neuitat, să fac absolut tot ce se poate, să încerc lucruri noi, așa că presupun că voi da attend la cât mai multe evenimente urmând ca apoi să vă sciu aici părerile mele despre ele.

Aș vrea să aflu unde mergeți voi vara asta, ce planuri aveți și care este motto-ul verii? Sunt curioasă dacă la sfârșitul vacanței vom spune cu toții: am reușit să fac absolut tot ce mi-am propus așa că vara asta a fost una legendară( aluzie la serialul How I met your mother).

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Heeei!
    Eu vara asta merg la Artmania, SummerWell și Bucovina Rock Castle. Eventual, ajung și la concerte sau alte evenimente locale, Galați-Brăila. Voiam să ajung la I am the Rocker, dar s-a anulat așa că degeaba. Vara asta mă gândeam să filmez foarte mult iar la final să fac ceva gen un montaj cu tot ce se întâmplă mai interesant.
    Tu ce planuri ai? :) Ne vedem la vreun festival? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu voiam sa ajung la I am the Rocker, dar se pare ca nu avem noroc :)). O sa revin cu o lista a locurilor pe unde merg, imediat ce fac o mica ordine in planuri, pentru ca ele sunt multe si zilele de vara nu-s suficiente :)) :3

      Ștergere