image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

StradaIT



Au mai fost dati in care am vorbit despre tehnologie si in care v-am spus ca sunt o iubitoare a telefoanelor si laptopurilor, dar ca majoritatea cunostintelor mele despre tehnologie se opresc aici. Pentru mine un device, pentru a fi bun, trebuie sa isi indeplineasca specificatiile de baza si cam atat, niciodata nu am cautat sa inteleg cum functioneaza, care e treaba cu componentele lui de baza etc.

Prin generala aveam o ora de informatica si tin minte ca la un momentdat eram nevoiti sa scriem pe caiet toate componentele unui calculator cu tot cu specificatii, cu rolurile lor etc. Ce sa mai, o adevarata placere pentru varsta aia pentru ca totul mi se parea atat de nou si interesant, dar acum chestiile astea au ramas in urma si dupa aproape 6 ani de la terminarea generalei nu am ramas cu prea multe informatii despre calculatoare.

multi dintre voi poate o sa spuneti ca sunt ignoranta, dar acest lucru nu este adevarat. Iubesc calculatoarele, fara un calculator nu as putea sa comunic cu voi, as putea zice ca o mare parte din viata mea a fost petrecuta in fata unui laptop scriind si dand delete. Dar cam aici se termina totul. Un lucru care mi-a deschis apetitul pentru cunoastere a fost internetul care, atunci cand l-am instalat, mi s-a parut cea mai interesanta chestie pe care as fi putut eu sa o vad in viata asta. Una dintre rudele mele incerca sa imi explice care e treaba cu serverele, cu informatiile care circula de la un capat la altul al lumii in doar cateva secunde, dar tot ceea ce am inteles eu era faptul ca internetul e o inventie super tare cu ajutorul careia ma puteam juca jocuri( da, i-am gasit si celelalte utilitati treptat).

Acum sa va vorbesc putin despre cei de la Stradait, cei care mi-au redeschis pofta pentru gadgeturi. Eu nu mai vazusem atat de multe deviceuri pana la ei, baietii chiar stiu cum sa isi vanda marfa mai ales ca eu am aflat despre ei de la niste cunoscuti care erau tare incantati de noul telefon pe care si-l achizitionasera. Si sa va spun un secret, avand in vedere ca telefonul meu incepe sa dea rateuri din ce in ce mai des, sunt destul de sigura ca il voi inlocui cu unul de la ei, dar asta este un secret.

Sunt foarte curioasa daca voi ati cumparat vreodata ceva de la cei de la Stradait si daca da cum vi s-au parut produsele?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu