image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Soarele de vara

Iubesc ochelarii de soare! I-am iubit, ii iubesc si ii voi iubi toata viata mea asa ca nu este greu sa iti dai seama ca vara este anotimpul meu preferat. Ador ideea de a asorta mereu perechea de ochelari in functie de hainele pe care te decizi sa le porti, iubesc ideea de a face poze frumos luminate de soarele din fata ta fara a fi nevoie sa iti lacrimeze ochii incontinuu.

Ceea ce nu multi stiti despre mine este faptul ca pe langa iubirea pe care o simt pentru ochelarii de soare exista si o ura imensa pe care o nutresc pentru ochelarii de vedere. Am miopie de pe la 5 ani si de atunci am tot schimbat cateva perechi de ochelari care pe moment mi se pareau minunate, dar care dupa cateva zile isi pierdeau farmecul si nu stiam cum sa fac sa scap de ei mai repede. Nu ma intelegeti gresit, stiu cat de importanti sunt ochelarii mai ales pentru cineva ca mine care citeste incontinuu, doar ca niciodata nu am fost fana lor, intotdeauna mi s-au parut niste obiecte care arata bine pe unii oameni, dar extrem de rau pe altii.

Acum, dupa ani intregi in care am fugit de ochelari ca de alte nebunii, m-am ales cu faptul ca vad totul in ceata. Este destul de frustrant trebuie sa recunosc avand in vedere ca mi-am cam facut-o cu mana mea: daca i-as fi purtat atunci cand trebuia, nu cred ca se mai ajungea la treaba asta, dar oricum, acum trebuie sa ma conformez. Am cautat zile intregi perechi de ochelari. Mi-am facut zeci de poze cu perechile pe care le gaseam pentru a putea sa fac o diferenta intre ele, pentru a putea sa gasesc perechea potrivita. Rezultatul? Mi se parea ca eu si ochelarii suntem pe alte lungimi de unda asa ca ajunsesem intr-un punct mort.

Norocul meu a fost cu o cunostinta care m-a intrebat:
- Dar de ce nu incerci sa iti pui lentile de contact? Eu le-am cumparat de aici si mi se par absolut geniale, adica nici macar nu se vede ca le port iar eu vad de zeci de ori mai bine.

Adevarul este ca am ramas perplexa pentru ca nu m-am gandit la acest lucru asa ca am decis ca zilele viitoare sa intru pe site-ul celor de la Lensa, pe care am mai intrat de zeci de ori din curiozitate si sa imi aleg perechea perfecta de lentile.

Stiti care e avantajul? Daca porti lentile de contact poti purta si ochelari de soare asa ca pentru mine chestia asta e perfecta.

Voi purtati ochelari sau lentile?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu