image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Pățaniile telefonului meu






Nu știu câți dintre voi știți despre mine faptul că efectiv îmi ador telefonul!

Nu sunt neapărat o împătimită a tehnologiei, dar iubesc husele de telefoane așa că în momentul în care mi-am luat un nou telefon( asta întâmplându-se acum un an) am început să o iau razna, căutând zilnic site-uri cu accesorii accesibile pentru telefoane.

Dar să o luăm cu începutul: de când mă știu am avut telefoane mai aparte aș spune eu. Nu mai știu mărcile sau denumirile, tot ceea ce știu este faptul că de fiecare dată când îmi achiziționam telefoane noi, acestea aveau ceva distinct: o dungă roșie, o clăpiță mai nu știu cum, orice ar fi fost eu trebuia să am un telefon mai altfel. Ei bine, acum un an m-am trezit cu un telefon destul de performant zic eu căruia îi puteam pune husă( acest lucru nu se întâmplase cu niciunul dintre telefoanele mele vechi, ele fiind mult prea mici) așa că m-am trezit în fața faptului împlinit: de unde pot eu să cumpăr o husă care să mă definească?

Știam de site-ul celor de la Cartuseria.ro pentru că de multe ori am avut nevoie de seriviciile lor, dar niciodată nu m-am gândit la faptul că ei vând și accesorii pentru telefoane. Eram într-un moment de panică acută când am intrat pe site-ul lor( întâmplator pentru a îmi comanda ceva) și mi-am dat seama că cele mai frumoase huse pe care le-am văzut vreodată erau acolo. Vi s-a întâmplat vreodată să fiți într-un moment destul de rău și un singur lucru extrem de mic să vă facă să vă simțiți mai bine? Așa m-am simțit eu în acea clipă când nu știam ce voiam să aleg așa că am căutat pentru mult timp și într-un final m-am hotărât la una.

În plus, tot aici am găsit folii protectoare la prețuri incredibil de accesibile pentru că să fim serioși, suntem studenți și avem nevoie de lucruri care să nu coste averi, avem nevoie de calitate la un preț ok și cel mai bine spus, avem nevoie de lucruri care să își facă treaba bine pentru că urâm să vedem cum obiectele pe care le cumpărăm ni se strică în fața ochilor.

Sunt foarte curioasă dacă voi v-ați achiziționat vre-un accesoriu pentru telefon de aici și dacă da, sunt curioasă ce anume?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu