image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Păreri despre filmul Întors pe dos


După cum mulți dintre voi ați putut vedea deja asta pe facebook( click aici), marți am fost la avanpremiera filmului Întors pe dos. Îi mulțumesc lui Emil pentru că iarăși a fost ocupat( ador momentele în care este ocupat) și m-a trimis pe mine la această vizionare. 

Cu toate că nu obișnuiesc să văd foarte multe animații, nu pentru că nu mi-ar plăcea ci pentru că mereu am alte filme în plan, am adorat ideea filmului Inside Out așa că recenzia a venit de la sine.

Pentru  a vedea părerile mele despre film intrați aici. Abia aștept să văd părerile voastre despre acesta, mai ales că a intrat în cinematografe chiar de ieri.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu