image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Once upon a trip...



Întotdeauna îmi propun să scriu, să în văd eu șir mii de rânduri, dar mereu eșuez lamentabil. Nu-mi explic ce s-a schimbat în ultimul timp: poate faptul că facultatea și activitățile extra m-au acaparat destul de mult, cert este că nu am mai găsit dorința de a scrie: m-am lăsat pradă vieții reale și am uitat de mine cea adevărată cu toate că mulți mi-au spus că greșesc. Ei bine, m-am întors: cu forțe proaspete, mâncărimi în degete și entuziastm. Și pentru că am vrut să aduc un aer nou blogului m-am decis să deschid o nouă categorie despre un hobby recent de-al meu. Cam de doi ani sunt înnebunită să călătoresc. Sunt o împătimită a locurilor noi, iubesc să descopăr, să analizez, să pozez și să experimentez.

Tocmai din acest motiv am spus că trebuie să încep să vorbesc și aici despre asta, pentru că am vizitat o mulțime de locuri impresionante în ultimul an iar aici nu am scris nici un rând despre asta. O să vă arăt cum văd eu locurile prin care trec, activitățile pe care le întreprind, dar mai ales o să vă povestesc aventurile pe care le-am trăit în acele locuri.

Astăzi o să vă arăt niște poze dintr-un loc drag mie, pe care l-am văzut în ultimul timp de zeci de ori, dar de care nu mă mai satur, un loc de care mă leagă multe amintiri frumoase, ”pădurea mea din spatele casei”, Cișmigiul. 

Nu știu despre voi, dar copil fiind am citit cartea Cișmigiu& co. trebuie să mai menționez că m-am îndrăgostit de acel parc pe care l-am regăsit descris în zeci de pagini mai târziu? În Buzău aveam cel mai frumos parc la 7 minute de casă și acolo era oaza mea de liniște așa că atunci când m-am mutat în București și mi-am dat seama că o să am Cișmigiul atât de aproape am sărit în sus de bucurie.

Astăzi am revizitat parcul în speranța că o să mai uit de sesiune, de zecile de cărți pe care le-am citit în ultima săptămână și pe care le voi mai citi până la sfârșitul lunii. Azi am avut nevoie de soare și ciripit de păsări așa că mi-am luat ochelarii de soare și am fugit din casa. O să vă las în continuare câteva poze făcute azi în Cișmigiu, câteva încercări jucăușe în timp ce așteptam ca unul dintre păuni să își deschidă penele( nu s-a întâmplat asta, dar până la sfârșitul verii tot le vin eu de hac). 








And may the weather be ever in your favor  


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu