image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Noul meu apartament


Nu v-am mai vorbit de mult despre mutarea in Bucuresti, despre acomodarea intr-un apartament cu totul nou si despre cum s-a transformat viata mea in ultimul an.

Acum aproape un an am lasat comoditatea casei parintesti si m-am mutat cu Andrei intr-un apartament din centrul Bucurestiului. Tin minte ca cel mai antrenant lucru mi s-a parut amanajarea apartamentului: modul in care fiecarui lucru trebuia sa ii gasesc un loc unde sa stea si modul in care mi se parea ca doua camere nu sunt suficiente pentru a adaposti toate obiectele cu care venisem de acasa. Am pus ca asta a fost cel mai antrenant lucru? Ei bine, inainte de a ajunge la aceasta, haideti sa o numim  "distractie", a fost necesar sa ne apucam de curatenie. Fiecare dintre noi stie ca atunci cand te muti, oricat de curat ar fi un loc, trebuie sa smotruiesti bine pentru a fi sigur ca totul este in regula.

Asa a fost si la noi. In prima zi in care ne-am mutat aici am fost nevoiti sa lasam hainele bune in dulap, sa ne echipam cu manusi de plastic si sa ne punem pe treaba pentru ca totul sa arate exact asa cum voiam noi. Procesul a fost foarte anevoios pentru ca amandoi suntem disperati dupa curatenie( Andrei mai mult ca mine) asa ca a fost nevoie de ore bune pentru a ajunge in fiecare coltisor al casei si pentru a fi siguri ca totul este in regula.

De cel mai mare folos in acea perioada ne-a fost aspiratorul pe care l-am cumparat de aici intr-o mare graba. Se pare ca vechiul nostru aspirator nu a vrut sa mai functioneze asa ca ne-am trezit amandoi intr-o casa noua fara aspirator si cu un morman de praf. Ce sa facem? Asa cum am spus mai sus, am dat fuga la internet, am cumparat un altul si ne-am pus pe treaba imediat ce acesta a venit. Rezultatul a fost cel pe care ni-l doream asa ca in scurt timp ne-am apucat de aranjat obiectele decorative prin casa.

Ultimul lucru pe care l-am facut inainte de a spune cu adevarat ca apartamentul este gata a fost sa ne cumparam cateva electrocasnice de care fiecare dintre noi are nevoie in casa pentru a ii usura zilele. Si cam asta a fost ultimul pas, incepand din acea zi am putut pune cu adevarat ca ne-am mutat in noua noastra casa, ca ne-am gasit un loc perfect in care sa invatam, sa ne uitam la filme si sa ne distram cu prietenii nostri.

Voi ce pasi ati urmat atunci cand v-ati mutat in primul vostru apartament?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu