image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Mobilierul de vis







Vara si-a intrat in drepturi de putin timp asa ca zilele trecute m-au gasit la o terasa din centrul Bucurestiului unde incercam sa scap de caldura infernala. Eram intr-o stare totala de euforie atunci cand pe umar m-a batut o prietena foarte buna care era extrem de incantata si care abia astepta sa imi povesteasca cel mai "frumos lucru care i se putea" dupa cum imi spunea ea. Eram destul de curioasa( unul dintre marile mele defecte) asa ca am pus-o sa imi spuna imediat si sa nu ma mai fiarba pentru ca urasc sa astept( un alt defect, se pare ca postarea de astazi o sa fie plina de defectele mele. Glumesc.).

Draga mea prietena s-a asezat in fata mea si a inceput sa imi povesteasca despre vechiul apartament al bunicii ei care ii ramasese ei in urma mutarii bunicii intr-o garsoniera mult mai mica. Stiam despre apartament, dar stiam si faptul ca prietena mea era tare suparata de faptul ca mobila era veche iar ea nu gasea in niciun loc un mobilier pe gustul ei. Cautaseram impreuna cateva zile, dar totul era in van asa ca in acel moment eram tare curioasa sa aflu in ce directie au luat-o cautarile ei.

Cand am auzit ca a dat de un site al carui motto este "mobila cat vezi cu ochii" am inceput sa zambesc instant pentru ca totul acesta de motto era exact cel pe care noi il cautasem: aveam nevoie de un loc de unde sa alegem din zeci de modele, nu de locuri cu doua trei modele, prietena mea fiind tare pretentioasa( dar v-ati dat seama de asta si singuri, asa e?). Ei bine am ramas surprinsa de faptul ca a gasit un loc pe gusturile ei asa ca imediat mi-am scos telefonul si am cautat site-ul. Am ramas uimita.

Era locul ideal de unde sa iti achizitionezi mobila pentru noul dormitor, mai ales ca aici era problema cea mai mare: ceea ce dorea prietena mea mi se parea imposibil pana si mie, dar se pare ca m-am grabit cu concluziile pentru ca pe site-ul celor de la Elvila orice parea imposibil era de fapt real.

Am ramas in acea zi calduroasa pe terasa si am continuat sa vorbim despre planurile casei, despre cum va arata fiecare coltisor, dar si mai important despre ce mobilier va alege. Suntem amandoua foarte curioase daca voi v-ati gasit mobila de vis si daca da, unde?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu