image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ingrijirea parului





In multe dintre postarile mele v-am spus cat de important este pentru mine parul. Pentru aceia care ma cunosc in particular o sa fie usor de ghicit de ce, dar pentru voi o sa am o mica povestioara.

Pana in clasa a 6-a am avut un par extrem de lung si partial ondulat. Acum cand ma uit la pozele de atunci sunt foarte invidioasa pe podoaba mea capilara, dar atunci ma plictisisem atat de tare de ea incat am decis sa o tund. Cum? Ei bine, bob. Un bob taiat parca cu ciobul( cred ca majoritatea stiti perioada in care Rihanna a aparut la TV cu o astfel de tunsoare pe care toti o indrageam) de care timp de cateva zile am fost tare mandra. Apoi a venit calvarul: eram obisnuita ca parul meu sa stea bine de la mama natura, sa nu fiu nevoita decat sa il tund si cam atat. Ei bine asta nu s-a mai intamplat incepand din acea zi.

Am descoperit curand ca singurele ajutoare la care puteam apela pentru ca parul meu sa arate cat de cat uman erau placa sau ondulatorul si am inceput sa profit de ele. Curand, chiar daca parul meu crescuse iarasi, nu mai avea nici forma, nici stralucire, era un dezastru complet. Am decis sa ma tund iarasi si am luat-o de la capat. Ajunsesem ca in clasa a 9-a sa ma indrept in fiecare zi si va dati seama cam in ce hal putuse sa ajunga podoaba mea capilara: unii oameni ma intrebau daca statul la soare mi-a afectat parul atat de mult.

In vara de dinainte de clasa a 11-a am decis sa fac o pauza de la ustensilele nocive si sa am grija de parul meu asa cum ar fi trebuit de la inceput sa o fac. Am lasat placa si ondulatorul, feohnul era folosit din ce in ce mai rar iar produsele pe care le aplicam pe par din ce in ce mai putine.

Am reusit sa imi salvez intr-o oarecare masura parul si de atunci am devenit adepta unui looc mai natural pentru par cu toate ca parul drept a ramas iubirea vietii mele. Un lucru pe care l-am invatat in acest timp este faptul ca toate produsele cu care iti incarci parul trebuie sa fie de buna calitate pentru a il ajuta sa se regenereze asa ca eu am dat peste produsele celor de la ShopiDoki si pot spune ca ma declar multumita de ele.

Asa ca de final as vrea sa aflu prin ce schimbari a trecut parul vostru de-a lungul anilor si, mai important, ce produse de styling ati folosit pentru a avea grija de el.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu