image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Îngrijirea părului




Dragile mele prietene, oficial vara și-a intrat în drepturi iar asta înseamnă că până la vacanță nu mai sunt decât foarte puțini pași de făcut. Nu știu ce credeți voi, dar sunt destul de sigură că sunteți în asentiment cu mine când spun că îmi era dor de vară, de căldură, de haine colorate în mii și mii de culori și de o nouă îngrijire a pielii și a părului. Știu că nu prea am obișnuit să vorbesc cu voi despre aceste lucruri însă pentru mine ele sunt foarte importante.

Părul meu a trecut în ultimii zece ani prin câteva schimbări destul de mari spun eu. Chiar dacă culoarea a rămas aceiași, lungimea a fost mereu o problemă pentru mine în contextul în care de fiecare dată când voiam câte ceva nou renunțam la părul meu lung și ajungeam la un bob extrem de scurt pe care îl regretam destul de repede. Cam atunci am descoperit placa, obiect care avea mare grijă de părul meu în contextul în care bobul nu voia să se așeze și pace. Țin minte că devenise o obișnuință să îmi îndrept părul iar la un momentdat ajunsesem ca nici eu să nu mai știu cum arăta părul meu în mod normal, de la mama natură.

Adevărul este că exageram iar după doar câteva luni de folosire excesivă a plăcii părul meu era destul de degradat și fără volum. Intram în panică, nu știam ce să fac așa că ajunsesem la ideea că trebuie să iau o vacanță puțin mai lungă în ceea ce privește căldura aplicată direct pe părul meu. Totul a ținut cam o vară, timp în care  nu m-am atins de vechia mea placă, dar îmi era dor de părul meu drept așa că a trebuit să găsesc urgent o soluție pentru că liceul era aproape să reînceapă și nu concepeam să nu fiu aranjată.

Ideea de a îmi cumpăra o nouă placă mi-a venit de la o amică care avea mereu părul sănătos cu toate că nici ea nu suporta să nu folosească placa. Țin minte că atunci când am întrebat-o cum face să aibă părul sănătos mi-a spus că folosește o placă de la Philips și atunci am început să-mi caut și eu o minunație ca a ei pentru a putea să am părul aranjat în fiecare zi fără să îmi fie frică că trebuie să merg să îl tund bob din cauza degradării.

Acum, după mulți ani, gândirea mi s-a schimbat destul de mult așa că părul drept nu mai este un must have pentru mine, luându-i locul un păr cu bucle. Adevărul este că nu am mai folosit placa de ceva timp iar părul meu natural este destul de ondulat, dar atunci când vreau ca el să stea perfect creț mă folosesc de un ondulator pe care îl puteți achiziționa și voi apăsând aici iar problemele mele dispar.

Sunt înnebunită după un păr frumos așa că mai ales acum că vine vara abia aștept să văd ce tratamente o să mai aplic, ce idee de tunsoare îmi mai vine în cap, dar cel mai important: ce voi folosi mai mult placa sau ondulatorul?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu