image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

In my mailbox- June




Obișnuiesc să urmăresc acest tip de postări pe blogurile pe care le citesc zilnic așa că m-am decis să vă arăt și eu din când în când cărțile care își fac apariția prin biblioteca mea. Luna iunie nu pot spune că a fost una bogată în achiziții mai ales din cauza sesiunii care m-a făcut să citesc zeci de cărți, pe care le aveam deja în bibliotecă.

Să începem cu cele 4 cărți pe care le-am adăugat în biblioteca mea în luna iunie.

Prima carte pe care am primit-o în această lună a fost Eleanor&Park, carte pe care am obținut-o în urma parteneriatului pe care îl am cu librăria online libris. Acum puțin timp a apărut pe blog și recenzia acestei cărți așa că nu vă voi spune mai multe, puteți da click aici pentru a afla părerea mea despre carte și nota pe care i-am dat-o.




Jurnalul unui adolescent timid a fost cumpărată de mine de la unul dintre anticariatele de lângă Universitate. Am cumpărat cartea doar datorită faptului că am încercat să văd filmul( care este adorat de toată lumea) și nu am reușit să mă uit la mai mult de jumătate din el așa că am decis să încerc să reintru în lumea lui Charlie cu ajutorul cărții. Am citit cam jumătate din carte și pot spune că nu este o lectură grea deloc însă, nu mă atrage foarte mult. Curând recenzia pe blog.




Următoarele două cărți mi-au fost date spre recenzie de către editura Leda căreia vreau să îi mulțumesc foarte mult pentru titluri. Obsidian este o carte despre care toată lumea vorbește de luni bune așa că m-am decis să încerc să stau departe de spoilere și să intru în universul creat de Jennifer L. Armentrout fără a ști absolut nimic despre carte. În curând recenzia pe blog.


Ultima carte din această lună este Four. O antologie Divergent, carte care mi-a fost dată tot de editura Leda și pe care o așteptam foarte mult pentru că voiam cu adevărat să aflu cum va crea autoarea perspectiva lui Tobias și dacă volumul se va ridica la nivelul celorlalte 3 cărți. La fel ca la celelalte cărți prezentate în această postare, recenzia va apărea curând pe blog.


Sper că v-au plăcut noile mele cărți și aștept comentariile voastre în care să îmi spuneți ce cărți noi au apărut luna aceasta în biblioteca voastră.

Share this:

CONVERSATION

4 vise sparte:

  1. Foarte frumoase cărțile, să te bucuri de ele. :) Primele două sunt și în Wishlist-ul meu, pentru că pe ultimile două le am. Așteptăm recenzii! Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Andrei! :3 aștept să îmi spui după ce le citești pe priemele două care sunt impresiile tale

      Ștergere
    2. Am citit Obsidian. A fost o lectura usoara si placuta! :D Is bine-venite si cartile de genul, chiar daca nu ma dau in vant dupa ele. Succes si pupici!

      Ștergere
  2. Frumos blog ai aici! :) Acum l-am descoperit!
    Foarte frumoase și cărțile. Să le citești cu plăcere! Sunt curioasă ce părere vei avea despre Eleanor&Park.

    RăspundețiȘtergere