image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

În căutare de apartamente



Acum puțin timp una dintre prietenele mele cele mai bune a decis că vrea să se mute. Ideea de a sta la cămin nu i se părea convenabilă, închiriatul spunea că este o soluție ok, dar nu cea mai bună așa că s-a decis să își cumpere un apartament. Ideea mi s-a părut destul de bună având în vedere că job-ul pe care îl are este unul extrem de bun și pe care nimeni nu ar vrea să îl scape din mână, așa că statul în București nu a fost o opțiune neapărat ci ceva ce trebuia făcut pentru a putea să lucreze și de acasă. 

Zis și făcut: într-una din zile ne-am pus pe căutat apartamente. Era deja veterană, căutase locul ideal pe multe site-uri, dar nu găsise încă aparamentul ideal. Văzând că orice optiune găseam nu era suficient de bună pentru ea, am decis să o întreb ce înseamnă pentru ea apartamentul ideal, cum ar vrea să arate locul în care o să-și petreacă o bună bucată din timp.

Mi-a spus că ideal ar fi să aibă trei camere, o baie și o bucătărie. Una dintre camere voia să fie dormitorul ei pe care să îl vopsească în culoarea untului și unde să aibă un pat imens doar pentru ea. S-a văzut imediat faptul că este pasionată de filme pentru că mi-a zis ca pe peretele din fața patului se va găsi toată colecția ei de filme și a început să zâmbească imediat ce și-a dat seama cât de frumos va fi locul. 

A doua cameră mi-a spus că va servi drept sufragerie și va avea cel mai mare televizor posibil( iarăși vorbea cinefila din ea). Spunea că abia așteaptă să ne întâlnim la o cafea în sufrageria ei unde va încerca să aibă totul în alb și negru pentru că așa văzuse ea într-unul din filmele preferate.

Cea de-a treia cameră este preferata mea: biroul. Mi-a spus că vrea neapărat să își creeze un loc al ei unde să poată munci în liniște, dar fără să simtă că muncește cu adevărat. Am spus că aceasta este preferata mea deoarece ăsta este și visul meu: să am o cameră a mea unde să pot să lucrez la blog în voie, unde să pot să scriu toate articolele care vreau să apară în decursul unei săptămâni și unde să simt că sunt liberă să fac orice vreau eu.

După acest moment de visare am ajuns pe site-ul celor de la Premierimobiliare, loc unde căutarea noastra a luat sfârșit. Prietena mea găsise absolut tot ce avea nevoie așa că a început să dea câteva telefoane și mi-a promis că atunci când va merge la vizionare mă va lua cu ea.

Voi cum ați vrea să vă decorați viitorul apartament?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu