image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre casti




Nu v-am povestit de multe ori de relatia pe care eu si tehnologia o avem. Imi plac lucrurile noi, asta implicand telefoanele si laptopurile pentru ca sunt pe domeniul meu as putea spune( orice blogger are nevoie de un laptop bun cu care sa se inteleaga bine pentru a putea scrie si de un telefon la fel de bun pentru a putea verifica starea blogului chiar si atunci cand este in deplasare). Ceea ce nu v-am povestit niciodata este faptul ca acum mult timp, pe la inceputurile blogului meu aveam o alta obsesie, si anume castile.

Daca m-ati vazut vreodata in viata reala, stiti ca pe la 15 ani nu plecam de acasa fara perechea mea de casti preferate si telefonul care trebuia sa aiba bateria full( in acea perioada oricum bateriile telefoanelor erau mult mai rezistente). Ascultam muzica ORIUNDE lucru ce era destul de stresant pentru unii oameni. Tin minte ca ieseam cu mama la cumparaturi, ea vorbea cu mine si credea ca o ascult iar eu ascultam muzica. Va dati seama ca dupa ce realiza ca vorbise 5 minute singura se supara si imi spunea ca ea nu mai pleaca nicaieri cu mine cu treburile alea in urechi( nu si-a respectat niciodata 'amenintarea' iar eu am tot ascultat muzica in timp ce ea incerca sa imi explice ca trebuie sa renunt la tenisi in favoarea sandalutelor).

Odata cu trecerea timpului castile au inceput sa devina doar un accesoriu pentru a ajunge ca acum, la un an de cand a inceput facultatea, sa fie uitate zilnic in cate vreo geanta, asa ca nu am mai pus mare pret pe calitatea castilor.

Asta pana intr-o zi in care eram la facultate si aveam urgenta nevoie de o pereche de casti si nu aveam de unde sa iau pentru ca ale mele erau in cealalta geanta! Norocul meu ca am colege dragutesi mi-au imprumutat telefoanele lor cu tot cu casti asa ca am rezistat eroic in acel curs de care chiar nu mai aveam energie.

Ajunsa acasa mi-am dat seama ca nu ma pot numi bloggerita adevarata avand in vedere ca eu am nevoie de muzica pentru a scrie, dar castile de care dispun nu sunt cele mai performante. Asa ca am cautat un loc de unde sa imi achizitionez o pereche noua de casti la un pret ok. Am gasit aici si cred ca in curand mi le voi comanda pentru ca am ramas in urma rau de tot cu tehnologia si chestia asta nu imi place foarte tare.

Voi cand scrieti ascultati muzica?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu