image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre casa visurilor mele






Astăzi vă voi vorbi despre ceva nou, despre ceva ce nu a mai fost abordat la mine pe site nu pentru că nu m-ar pasiona subiectul, ci pentru că am ales ca pe blog să scriu alte subiecte care îmi sunt mult mai accesibile, subiecte pentru „ inima mea”. Așa că astăzi vă voi vorbi despre cum mi-am dorit eu când eram mică să îmi amenajez casa.

Cred că multe dintre dumneavoastră, mă adresez strict femeilor pentru că îmi e greu să gândesc ca un bărbat din acest punct de vedere, v-ați planificat ore întregi atunci când erați mici nunta ideală. Ei bine eu nu am făcut niciodată asta. Eu întotdeauna planificam cum să construiesc noi jucării, cum să creez haine păpușilor și nu în ultimul rând: cum să îmi amenajez casa visurilor. Țin minte că am pierdut ore întregi gândindu-mă la acest lucru, desenam( și nu am absolut deloc talent la desen) și rupeam foile, apoi desenam iarăși. Cred că mulți dintre cei care mă vedeau în acele zile( de glorie aș putea spune) vedeau un mine un viitor arhitect( cu toate că acest lucru nu s-ar fi putut întâmpla tocmai din cauza talentului zero la desen), dar acest lucru nu s-a întâmplat( și nu se va întâmpla) niciodată.

Cel mai grandios lucru pe care îl aveam în plan era grădina: mare, cu multe flori și copaci și cu pitici de grădină. Visam la un leagăn în care să pot sta să citesc fără să fiu deranjată și la căsuțe de păsări din interiorul cărora să aud mereu câte un cântecel. Nu dădeam importanță prea mare casei, pe ea o desenasem de zeci de ori la fel, dar grădina trebuia să fie un sanctuar și niciodată nu eram mulțumită de cum ieșea.

Acum, după atâta vreme ideile mele au rămas aceleași: încă vreau să am o grădiniță cu flori și căsuțe de păsărele în copaci, dar acum mă gândesc și la materialele din care ar trebui să construiesc pavajul( pe care le-aș cumpăra cu siguranță de aici.

Casa visurilor mele a rămas aceiași cu toate că eu m-am schimbat și mi-aș dori ca acum după atâta amar de vreme, să regăsesc desenele din copilărie, să mai văd iarăși liniile trase strâmb și florile multicolore care îmi îmbrăcau leagănul.

Dar voi? V-ați desenat vreodată casa perfectă pentru locuit? Sau dacă nu, cum ar arăta ea acum, acum când imaginația nu mai e infinită, dar locurile de unde puteți lua materialele da.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu