image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

De la fetiță la femeie


Haideți să vă spun câteva chestii interesante despre mine:
-când eram mică eram destul de băiețoasă
-a urmat o perioadă în care încercam să fiu mai feminină, dar tot băiețoasă eram
-îmi este mega frică de schimbări
-am descoperit cu adevărat hainele de fată când am intrat la liceu și eram nevoită să port uniformă
-mi-am dat seamă că sunt fată și am început să merg la cosmetică în momentul potrivit zic eu: pe la 15 ani
-începând de atunci pot spune că băiețelul din mine a dispărut
-am descoperit că pentru a fi feminină e nevoie de multă muncă
-m-am pus pe treabă

După cum ați citit mai sus, nu am fost o feministă convinsă când eram mică, cel puțin cred că acest lucru se întâmpla datorită faptului că mă înțelegeam mult mai bine cu băieții așa că momentul în care am început să mă înțeleg și cu fetele a fost unul culminant în viața mea.

Țin minte că pe la bloc era o gașcă de băieți de care știa toată lumea... numai că nu toți erau băieți. Ei bine, ăla a fost șocul vieții mele, să îmi dau seama că o fată se poate tarnsforma foarte ușor într-un mic băiețel și că acest lucru nu îi aduce deloc grație.

Așa am început să frecventez saloanele de înfrumusețare, dându-mi seama că mi-aș dori foarte mult să încep să mă port ca o fată, să las în urmă hainele largi și mingiile și să mă axez pe lucruri mult mai interesante, care să mă pună într-o lumină nouă și favorabilă.

Timpul a trecut iar pensatul și manichiura au devenit o obsesie, nu doar pentru mine ci pentru toate persoanele de sex feminin pe care le cunosc. În plus, o dată cu mutarea în București am putut să experiementez mai multe locuri, să schimb idei și opinii cu alte femei și, în plus, să aflu ce tratamente fac fetele de vârsta mea. Ultimul lucru despre care am vorbit cu o amică acum foarte puțin timp a fost bronzul: toate îl vrem, dar nimeni nu poate avea o nuanță ciocolatie a pielii pe tot parcursul anului. Ea mi-a spus de acest link care le duce pe doritoare la site-ul celor de la Simonebeautycenter unde puteți obține bronzul dorit în numai câteva minute.

Sunt foarte curioasă prin ce etape ați trecut voi până să vă dați seama că pentru a fi feminine trebuie să aveți foarte multă grijă de corpul vostru.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu