image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

D'ale bicicletelor

A venit vara si ghiciti ce: toata lumea se plimba cu bicicletel! Am vazut in ultimul timp mai multi oameni plimbandu-se cu bicicletele decat oameni care sa conduca masina( e o exagerare, stiu , dar asta nu inseamna ca lucrurile nu stau cam asa).

Nu stiu sa merg pe bicicleta. Nu spun din start ca nu as vrea sa invat, ci doar ca niciodata nu am avut ocazia de a ma sui pe o bicicleta si de a spune: haide, explicati-mi si mie cum se conduce chestia asta! Am avut o tentativa de a invata, eram mica si tata voia sa isi reasambleze vechea lui bicicleta asa ca isi pusese in plan sa ma invete. Rezultatul? Montarea bicicletei si noile piese nu meritau banii asa ca ne-am  lasat de idee si ne-am reprofilat. Am invatat sa merg pe role! Eram in stare sa mananc in role sau chiar sa dorm in ele, mi se pareau cele mai tari chestii inventate vreodata.

Tin minte ca ieseam in spatele blocului sa ma plimb cu ele si vedeam multi oameni cu biciclete: eram destul de invidioasa de faptul ca stiau sa isi tina echilibrul atat de bine, dar nu era nicio problema, eu eram nascuta pentru a merge pe role.

Mult timp nici nu m-am mai gandit la biciclete si la cat de amuzant ar fi sa ma plimb cu una prin parcuri, dar acum putin timp, cand m-am mutat in Bucuresti, mi-am dat seama ca aici a merge pe bicicleta e atat o moda cat si un stil de viata. Am vazut extrem de multi oameni care mergeau la serviciu pe biciclete, care se plimbau in  parc cu ele, in fapt din toate astea am inteles ca bicicletele sunt un must have al verii pentru ca alte mijloace de transport nu sunt la fel de eficiente ca ele.

De cateva zile sunt in cautarea uneia si o amica foarte buna mi-a recomandat site-ul celor de la Biciclop unde, este adevarat, am gasit cateva modele care mi-au furat ochii asa ca abia astept sa gasesc timpul necesar pentru a invata cum se conduce o asemenea ``masinarie" pentru ca mai apoi sa imi si achizitionez una.

Voi stiti sa mergeti pe biciclete? Cand ati invatat si care este cea mai amuzanta intamplare de care ati avut parte atunci cand va plimbati cu ea?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu