image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cum să cadă hainele peste tine





De ceva timp vara și-a intrat în drepturi și eu mi-am dat seama că trebuie să înlocuiesc hainele din șifonier. Nu știu cum faceți voi, dar la mine era un fel de „tradiție” acest moment al sezonului deoarece mereu stăteam ore întregi să sortez hainele pe care nu le mai vreau, cele care nu se potrivesc cu anotimpul și într-un final pe cele de care am nevoie pentru a supraviețui caniculei.

Asta s-a întâmplat și anul acesta și m-am trezit în fața faptului împlinit: rearanjarea dulapului. Ca orice fata. trebuie să spun asta neapărat, am cea mai mare problemă din această lume: locul. Niciodată nu este suficient loc pentru hainele mele chiar dacă de fiecare dată când vreau să ies în oraș mă plâng timp de o oră-d două că nu am cu ce să mă îmbrac. Mutându-ma la București și știind că o să am un dulap și un mini dressing m-am gândit: totul o să fie ușor, nici chiar eu nu am cum să ocup atât de mult loc! Ghiciți ce? Am aflat că eu pot ocupa tot locul din lume cu hainele mele iar acel moment când am descoperit asta nu a fost unul dintre cele mai fericite.

M-am pus pe sortat hainele și am găsit o multitudine de rochițe( vă vând un pont, găsiți aici cele mai frumoase rochițepentru acest sezon și nu numai) despre care nu mai știam nimic, blugi care din păcate nu mai puteau fi salvați, dar și multe alte obiecte de îmbrăcăminte de care nici nu îmi aminteam. Acest gen de curățenie generală nu poate să facă decât bine, spun eu, problema este atunci când îți dai seama că spațiul este limitat și te întorci la prima ta problemă: unde pun eu toate hainele astea? A fost cu adevărat greu să le fac loc tuturor, dar într-un final am reușit și eram tare mândră de mine. Dar știi ce s-a întâmplat atunci? A venit pachetul de la mama, unde erau puse o mie de haine și în acel moment mi-am dat seama că aventura mea nu s-a terminat.

Înainte de a încheia acest articol vreau să vă trimit pe site-ul celor de la Elefant de unde niciuna dintre voi doamnelor nu o să plece fără măcar un nou articol de îmbrăcăminte. E vară fetelor și trebuie să ne bucurăm de fiecare rochiță, tricou sau fustă, pentru că dacă nici noi nu ne bucurăm, atunci cine?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu