image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cât este ceasul?

Dragele mele, v-am povestit de atât de multe ori despre ceasuri încât cred că v-ați dat seama imediat că nu putea trece luna fără a mai povesti câte ceva despre noile modele pe care le-am văzut în ultimul timp. Știți cu toții cât de mult iubesc acest tip de accesorii, că inițial nu le înțelegeam rostul și că am ajuns să fiu înnebunită după ele. Spre exemplu, acum câteva zile, fiind în criză de timp și panicată din cauza examenelor, am avut ghinionul de a îmi uita ceasul acasă. Vreți să vă spun ce s-a întâmplat? Ei bine, panică totală.

Obișnuiesc să fiu foarte punctuală( uneori prea punctuală aș putea spune, adică obișnuiesc să ajung cu jumătate de oră înainte de ora plănuită) așa că a nu avea ceasul la încheietura stângă este un coșmar pentru mine. Cel mai greu este momentul în care am un examen și nu îmi pot planifica timpul exact așa cum vreau eu: mi se pare incredibil de aiurea să îți întrebi încontinuu colegii și profesorii cât timp mai ai la dispoziție pentru a termina lucrarea. Țin minte că în timpul BAC-ului am avut o groază de colegi care mă întrebau încontinuu cât este ceasul, cât timp mai au la dispoziție iar acest lucru era exagerat de stresant dacă mă întrebi pe mine.

După cum spuneam, iubesc ceasurile! Ador modul în care ele îți dau un look mai sofisticat, faptul că sunt utile( dacă o femeie ar trebui să verifice ora de pe telefon iar telefonul să fie în geantă, ei bine ar pierde minute bune doar căutând minunatul aparat), dar și faptul că par prețioase.

Un lucru care mie una mi se pare genial la ceasuri este faptul că poți schimba curelele acestora pentru a avea în fiecare zi un look nou, pentru a fi mereu în centrul atenției și pentru a părea că ai câte un ceas nou în fiecare zi( să fim serioși, niciuna dintre noi nu și-ar putea permite să achiziționeze un număr foarte mare de ceasuri, nu pentru că nu ne-am dori ci pentru că asta ar însemna să dăm afară din portofel sume destul de mari).

Acelora dintre voi care nu știu ce ceasuri să își achiziționeze le sugerez site-ul celor de la Watchshop.ro pe care îl puteți accesa dând un click aici. Abia aștept să văd ce modele v-ați ales așa că lăsați-mi un mesaj în comentarii pentru a îmi spune.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu