image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Animale de companie






Iubesc animalele. Mai bine zis, ador ideea de a avea un animalut al tau. Sunt  genul ala de persoana care atunci cand vede un videoclip cu pisoi, iepurasi sau catelusi o ia razna.

Intotdeauna mi-am dorit un animalut cu care sa ma joc asta poate intamplandu-se si din cauza faptului ca sunt singura la parinti si sunt destul de sigura ca un mic animalut mi-ar mai fi luat din plictiseala din zilele in care eram singura acasa si efectiv nu aveam nimic de facut. Nu am avut prea multe animale de-a lungul anilor, stiu ca atunci cand eram mica aveam doi iepurasi, Miky si Piky, dar inafara de faptul ca erau nergi amandoi si ca stateau pe balcon nu imi amintesc prea multe despre ei. Pe langa aceste doua ghemotoace de blana am mai avut un papagal, pe Coco, care mi-a stat alaturi cam 5-6 ani din viata si care a fost unul dintre cele mai minunate animalute pe care le-am vazut in viata mea.

Am avut multe animale si la tara asa ca petrecandu-mi vacantele de vara intre dealuri am avut ocazia sa ma joc cu fiecare in parte insa, atunci cand ma intorceam in oras era destul de greu sa nu fiu inconjurata de zeci de vietati care mai de care mai dragalasa si cu mai mult chef de viata.

Inainte de a ma muta la Bucuresti mi-am facut zeci de planuri despre cum imi voi cumpara eu un prieten pufos care sa ma astepte acasa dupa facultate si care sa doarma pe laptopul meu fix atunci cand eu as vrea sa scriu pe blog. Bineinteles ca mi-am dat seama rapid ca acest lucru nu se poate intampla intr-un apartament inchiriat insa, asta nu inseamna ca nu pot sa visez si eu la momentul in care ma voi muta la casa mea si voi avea o pisica gri pe post de animal de companie!

Dar pana atunci m-am decis sa las aici site-ul celor de la Mobile-vet pentru cei mai norocosi ca mine care au deja un animalut de companie, dar nu stiu niciun veterinar la care sa apeleze atunci cand au nevoie.

Ca de final vreau sa va intreb care sunt animalele voastre preferate si, in plus, vreau sa stiu daca voi aveti un animal de companie si, daca da, ce animal si de cate ori mergeti la veterinar cu el?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu