image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Amintiri din copilărie



Nu știu despre voi fetelor, dar eu nu am fost o împătimită a obiectelor de încălțăminte. Dar pentru a vă explica mai bine cum stă treaba o să vă spun o mică poveste despre mine și pantofii mei de-a lungul timpului.

Când eram mică iubeam tocurile( nu că aș fi putut să le port), eram disperată după platforme pentru că aveam eu o pereche de săndăluțe albe pe care le mai purtam la serbări. Visam să ajung și eu posesoarea unor pantofi înalți până la cer pe care să îi port în fiecare zi( văzusem asta la fetele mult mai mari pe care le divinizam).

Au trecut anii și deja ideea de tocuri nu mă făcea să mă simt confortabil așa că mi-am găsit o nouă iubire: adidașii și Doamne cât îi mai iubeam. Eram un copil extrem de activ așa că puteam alerga în voie fără să îmi fie frică de faptul că aș putea să cad și să pățesc ceva rău. Îmi dădeau o siguranță aparte.

Apoi am descoperit tenișii și nu am mai vrut să îi dau jos din picioare. În acea perioadă iubeam atât de mult culorile încât toate lucrurile mele aveau cele mai ciudate nuanțe. Țin minte că aveam teniși verzi fosforescenți, unghii albastre și haine colorate cât cuprinde: nu mă puteam opri, văzusem eu că astea se poartă( sau cel puțin asta înțelesesem eu din moda de pe atunci).

Pe la 18 ani am descoperit balerinii pe care până în acel moment îi urâsem cu toată forța mea. Nu înțelegeam cum o pereche de balerini poate fi confortabilă și să arate și bine în același timp chiar dacă colegele mele mă încurajau să încerc pentru că îmi vor plăcea la nebunie. Era o trecere destul de mare de la teniși la balerini, dar nu regret nici măcar o zi din viața mea că am făcut asta: mi s-au deschis noi orizonturi aș putea spune.

De atunci până acum lucrurile au luat o întorsătură nebună, acum iubesc tocurile( chiar dacă înălțimea mea e suficientă și nu am nevoie de ele), tenișii îmi sunt cei mai buni prieteni în zilele răcoroase în care nu vreau să depun prea mult efort, adidașii sunt perfecți pentru o plimbare în parc, platformele m-au însoțit în cele mai importante momente ale vieții( absolviorea spre exemplu) iar balerinii sunt încălțările din care vara nu pot să ies.

Am scris acest articol pentru că la mine toată această trecere s-a întâmplat treptat așa că am putut să îmi dau seama ce îmi place și ce nu, dar dacă voi căutați încălțămintea potrivită( și chiar și hăinuțele cele mai adecvate pentru vară) dați un click aici și vă promit că nu o să regretați.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu