image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recomandările săptămânii



Cu toate că nu am mai fost activă de ceva timp astăzi am revenit cu o postare în care să vă mai povestesc pe unde am fost în ultima săptămână cu speranța că o să ajungeți și voi pe acolo și o să îmi spuneți părerile voastre.

Din cauza căldurii care a dat năvală în București învățatul a devenit o corvoadă iar Andrei și-a dat seama că pentru a putea face față cu brio săptămânii care urmează( în care am „doar” 4 examene) trebuie să mă scoată puțin din aglomerația orașului. Am plecat astfel spre Rezervația Snagov, loc aflat nu foarte departe de București, unde relaxarea este cuvântul cheie. Peste tot nu auzi decât păsări, este o liniște de nedescris și o senzație minunată atunci când îți dai seama că ești singur într-un loc atat de frumos. În mijlocul Snagovului am găsit o mânăstire aproape uitată de lume, cu 3 cățeluși care ne-au întâmpinat la intrare și cu o priveliște de nedescris. Se spune că mânăstirea Snagov adăpostește mormântul lui Vlad Țepeș și o bună parte din comorile acestuia. Pentru cei pasionați de istorie locul este mai mult decât perfect pentru o ieșire „culturală” să-i spunem.


Apoi, norocul a făcut să ajungem la Snagov Club, un resort de 5 stele unde m-am îndrăgostit iremediabil de priveliște. Terasa cu vedere la lac este absolut uimitoare iar muzica ce se aude în surdină te predispune la visare. Stăteam pe unul dintre cele mai confortabile scaune pe care am stat vreodată, mâncând un desert și admirând frumusețea locului: uitasem de toate grijile de acasă, eram doar eu și Andrei și un loc de unde nu aș fi vrut să mai plec niciodată.


Ultimul loc pe care vi-l recomand în această postare este Grădina Botanică din București. Voiam de mult timp să ajung acolo, dar am așteptat vremea caldă pentru a putea să ne plimbăm în voie pe aleile înconjurate de flori. Grădina Botanică a fost mult mai frumoasă decât mă așteptam, păsările cântau pretutindeni, copacii înalți adăposteau câteva băncuțe de razele soarelui iar trandafirii emanau un miros incredibil. Singurul minus pe care l-aș putea spune despre acest loc este faptul că ar putea fi mult mai îngrijit, au existat locuri unde nu distingeam plantele ori pentru că nu erau pancarte ori din cauza buruienilor care creșteau în voie. Având în vedere că noi am vizitat grădina într-o zi de sâmbătă când afară erau 30 de grade, am avut șansa de a vedea că locul este frecventat de mulți locuitori ai Bucureștiului care au vrut să schimbe parcurile aglomerate cu un loc mult mai „intim” din inima orașului.


Cam astea au fost toate recomandările săptămânii. Sper că o să încercați să ajungeți să le vedeți pe toate sau dacă sunt dintre voi care au pășit prin ele, vă rog să îmi spuneți părerea voastră despre acest locuri în comentarii.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu