image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Previziuni



Știi, totul a fost exact așa cum am vrut eu să fie.
 
Am mers acolo unde am vrut, mi-am încercat norocul cu o poveste ca-n filme( unele extrem de proaste dacă mă întrebi acum). L-am găsit pe el exact atunci când uitasem ce înseamnă să iubești. 
Am plecat, m-am întors, am crescut, n-am uitat. Am plâns, am ascultat muzică bună, am râs până nu am mai putut și am ascultat cea mai proastă muzică posibilă. 
 
Am iubit, am cunoscut prieteni, am pierdut nopți, am creat amintiri, am adormit la 9. Am uitat, mi-am amintit, am pierdut și am câștigat  înzecit.
 
Știi, totul a fost așa cum am vrut eu sp fie, doar că nu atunci când am vrut. Totul a fost scris de mine înainte, înainte de a ști de ce anume am nevoie.Totul s-a întâmplat cum a trebuit. Nu pentru mine, ci pentru că un copil de câțiva anișori a visat cu ochii deschiși și și-a pus o dorință suflând într-o lumânare de pe tort. Totul a fost cu mult înainte de a ști cine voi deveni, în timpul în care nu aveam idee cât de mult o să prețuiesc o zi de primăvară caldă.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu