image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Unde poți găsi gadgeturile perfecte pentru tine?


Acum nu foarte mult timp (cam în momentu în care am început facultatea) eram tare nedumerită de un anumit aspect: de unde îmi pot cumpăra un laptop care să îmi satisfacă toate necesitățile, la un preț ok și de pe un site cunoscut, de pe care au mai comandat și alții?

Întrebările astea nu prea îmi dădeau pace pentru că viața mea de blogger era mult îngreunată de lipsa unui laptop performant. Țin minte că evitam să scriu articole inutile în acea vreme pentru că nimic din vechiul meu laptop nu mă mai ajuta. Tastatura era foarte greu de apăsat, ecranul dădea destul de multe rateuri încât de foarte multe ori vedeam dublu sau triplu în fața ochilor (la propriu) iar difuzorul nu îmi permitea să mai ascult nici măcar o melodie fără a mă enerva la culme.

Căutasem zile întregi o soluție la problema mea. Nu aveam nevoie de cel mai performant aparat, dar totuși voiam ceva care să se potrivească cu minte: voiam ceva simplu, cu un design interesant și cu o tastatură de care să mă îndrăgostesc (poate că o să mă credeți nebună, dar pentru mine tastatura este extrem de importantă la un laptop pentru că scriu foarte mult și dacă tastatura nu mă ajută în acest sens este o mare problemă).

Îi știam pe cei de la Stradait.ro de pe internet, auzisem de ei, dar nu mă gândisem să achiziționez noua mea jucărie de pe site-ul lor până când nu mi-a sugerat o amică să fac asta. Chiar mi s-a părut foarte amuzant în acel moment (și încă mi se pare) că nouă, oamenilor, ni se pune un perete alb în față atunci când avem nevoie de ceva: chiar dacă acel ceva este chiar în fața noastră, nu ne dăm seama de asta.

Voi v-ați achiziționat vreodată ceva de pe site-ul celor de la Stradait? Ce părere aveți despre produsele lor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu