image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Shopidoki


Aș vrea să ridice mâinile toate fetele care o dată plecate din casa părintească nu și-au pus mâinile în cap în momentul în care și-au dat seama că ordinea în casă nu se face singură și că există un milion de produse de curățenie din care să alegi pe piață, dar nu au știut niciodată pe care să îl aleagă.

Mă gândeam eu că nu voi vedea (teoretic nici nu aș fi putu să văd, dar înțelegeți voi) prea multe mânuțe ridicate. Atunci când am ajuns prima dată în București mi-am dat seamă că toată curățenia pe care o aveam în casă era datorată mamei. Nu mi-am dat seama niciodată cât de rapid poate să apară praful sau cât de greu se scot urmele de pantof de pe parchet, cel puțin niciodată până când am ajuns pe picioarele mele. 

Prima curățenie a fost făcută mai mult în spirit de joacă însă, în momentul în care i-au urmat și a doua și a treia mi-am dat seama că totul a devenit real. Ce mi s-a părut cel mai greu? Momentul acela în care făceam o listă kilometrică de produse necesare în casă și eram nevoită să pierd ore întregi la coada la magazin. Pentru o studentă în anul I timpul este destul de limitat așa că începând din acea zi mi-am dat seama că trebuie să găsesc o altă soluție.

Făceam cumpărături online de ani întregi însă, niciodată nu mă gândisem până atunci că în afară de haine și cărți poți folosi internetul pentru a beneficia și de alte servicii. Am descoperit site-ul celor de la Shopidoki dintr-o greșeală, dar acea greșeală a rămas una dintre cele mai bune greșeli pe care le-am făcut vreodată. Pe acest site puteți să faceți toate cumpărăturile necesare pentru casă fără a mai sta minute întregi la casa de marcat și fără a căra bagaje de unele singure.

Dragile mele, ce mai așteptați? Shopidoki vă așteaptă!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu