image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Recomandarile saptamanii


Avand in vedere ca sarbatorile ne preseaza pe fiecare dintre noi si, sinceri sa fim, nimeni nu va sta sa posteze materiale fix in ziua de Paste, m-am decis sa fac chiar azi aceasta postare in care voi ingloba recomandarile ultimelor 2 saptamani.



Trebuie sa incep cu #noapteaagentiilor de joia trecuta. Daca nu stiti la ce ma refer va voi explica in cateva cuvinte. Ei bine, joia trecuta a avut loc Noaptea Agentiilor de Publicitate, in fapt agentiile de publicitate si-au deschis portile si ne-au invitat pe toti cei dornici sa le calcam pragul si sa ne distram pe cinste. Daca ati ratat acest eveniment va spun cu tristete ca va trebui sa mai asteptati un an pentru a avea sansa sa participati, dar cu siguranta ne vom vedea la anu' la una dintre agentii.



O alta favorita a saptamanii a fost participarea la Targul Educatiei. Pentru cei care ati trecut pe acolo stiti cam cata nebunie a fost, cam ce ingramadeala, ce muzica am ascultat si cat de mult am incercat sa va aducem in familia ASLUB de la anul cand o sa fiti boboci ai facultatii de Litere. Va asteptam si la anul cu la fel de mult chef de viata. Haideti in familia ASLUB!

In loc sa fac o lista imensa cu melodiile pe care le-am ascultat saptamana aceasta va voi spune programul care m-a insotit in fiecare clipa din aceasta saptamana: Spotify, noua mea descoperire care mi-a adus in fiecare clipa melodiile perfecte.

Aceste doua saptamani au fost destul de slabute la capitolul filme, dar pot sa va spun ca m-am indragostit de Annie, protagonista filmului cu acelasi nume. Daca vreti un film relaxant, de familie,  la care sa radeti va asigur ca aceasta este alegerea potrivita.


 

Share this:

CONVERSATION

2 vise sparte:

  1. Foarte ieresant tipul asta de postari,. Noaptea agentiilor suna bine, nu stiu si daca acest eveniment a fost sau nu organizat la mine in oras. Imi place noul design al blogului. Abia astept urmatoarele postari din aceasta categorie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur foarte mult ca iti place acest gen de postare si te mai astept pe blog in curand cu multe noutati! :3

      Ștergere