Recenzie: Playlist pentru Nick si Norah- Rachel Cohn& David Levithan

Multumesc librariei online libris pentru acesta carte si va sfatuiesc sa intrati si voi pe site-ul lor pentru a gasit, pe langa aceasta carte, sute de carti in limba engleza.

.Exista carti care nu ne pot ajunge la inima. Oricat de mult am vrea sa le iubim, sa le facem un loc in suflet, efectiv nu se poate. Din pacate cam asta s-a intamplat cu mine si cartea Playlist pentru Nick si Norah. Dar haide sa incepem cu inceputul.

Povestea este una extrem de dragalasa; actiunea are loc intr-o singura noapte si singurul lucru care este constant in descriere este ideea ca destinul ii poate aduce pe cei mai nepotriviti oameni. Spun asta pentru ca ambele noastre personaje, atat Nick cat si norah, trec prin despartiri in momentul in care se intalnesc, asa ca ideea de a se intalni cu altcineva in acel moment nu este pe ordinea zilei.

Cele doua personaje se vor a fi adolescentii din zilele noastre. Limbajul licentios nu ma deranjeaza in carti, ba chiar mi se pare ca uneori da realism, insa mi s-a parut ciudat sa-i aud pe cei doi rostindu-si iubirea si folosind astfel de cuvinte. Nu ma intelegeti gresit, este doar o opinie personala, sunt sigura ca alti cititori vor iubi stilul in care cei doi se comporta, in care cei doi sunt desprinsi de lumea adevarata. Cu toate cuvintele licentioase, inocenta de care doi dau dovada spre sfarsitul cartii este de neimaginat. Stangaciile, dar si ghinionul pe care-l au sunt de-a dreptul savuroase si datorita acestora cartea primeste o mare bila alba.

Dupa cum spuneam, cartea beneficiaza de o poveste extrem de dragalasa iar finalul, cu toate ca este previzibil, se potriveste perfect.

Recomand cartea acelor persoane care vor o pauza, care vor sa citeasca ceva extrem de usor, intr-un timp foarte scurt, fara a avea parte de prea multe intorsaturi de situatie.