image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Îngrijirea unghiilor


Aș vrea ca toate doamnele și domnișoarele să își ia o cană de ceai lângă, să se facă comode și să citească următorul articol care le vizează într-o proporție mai mare de 95%. Toate reprezentantele sexului frumos sunt înnebunite de unghii și după cum știm nu doar noi; încă din cele mai vechi timpuri se știe că o manichiură îngrijită poate câștiga inima oricărui mascul ”feroce”.

Din pacate, atunci când eram mai mică nu conștientizam acest lucru și chiar dacă auzeam din stânga și dreapta că o manichiură bine făcută este cartea de vizită a unei femei, încercam să mă țin la distanță de aceste vorbe. Anii au trecut și curând am devenit o mică adolescentă care și-a dat seama că pentru a ”supraviețui” trebuie să ai anumite standarde, că pentru a deveni cineva respectat trebuie mai întâi de toate să te respecți pe tine însuți.

Țin minte și acum prima zi când am intrat într-un salon de manichiură și eram tare încordată pentru că nu știam ce mă așteaptă. Undeva în capul meu apăruse ideea că poate ceva va merge prost, că poate nu-mi va plăcea culoarea sau că poate ar fi fost tare ciudățel să am pe altcineva care sa se ocupe de manichiura mea simplistă. Experiența nu a fost nici pe departe cum mă așteptam, ci de zeci de ori mai bună. Țin minte că m-am distrat copios și că atunci când am fost pusă să aleg culoarea noilor mele unghii am fost în impas pentru că mi-au fost arătate zeci de nuanțe care mai de care mai frumoasă, făcută să-ți ia ochii.

De atunci au trecut ani întregi și de fiecare dată când am simțit nevoia de a schimba ceva la mine, am început cu unghiuțele. Cum toate știm, acestea cresc destul de repede și ne dau posibilitatea de a le schimba mereu forma, culoarea și stilul. Am abordat în ultimii ani majoritatea stilurilor care mi-au făcut cu ochiul, am început să-mi iubesc manichiurista și mi-am dat seama că o plimbare până la salon îți poate îmbunătăți starea de spirit radical.

În încheiere vreau să vă recomand site-ul celor de la Nailshop, site ce vă pune la dispoziție o gamă largă de produse cu ajutorul cărora o să aveți unghiile de mult visate. Ce mai așteptați? Manichiura perfectă este doar la un click distanță.

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu