image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Despre cumparaturi si alti demoni



Buna, numele meu este Andreea si de cand m-am mutat in Bucuresti nu ma pot opri din mers la cumparaturi.

Obisnuiam sa dispretuiesc mersul la cumparaturi mai ceva ca temele de vacanta. Nu imi placea ideea de a avea nevoie de o incaltaminte noua sau de haine noi pentru prima zi de scoala. In fapt, nu ma omoram cu mersul prin magazine nu neaparat pentru ca uram ideea de a face cumparaturi, ci datorita orasului care atunci cand eram eu mica nu avea cine stie ce magazine si niciodata nu puteam gasi ceea ce imi doream. Tin minte ca in toate magazinele puteai gasi fix aceleasi produse la fix aceleasi preturi si acest lucru era atat de frustrant incat preferam sa merg destul de rar la cumparaturi.

Acest lucru s-a schimbat o data cu inaintarea in varsta si dorinta mea de a merge la cumparaturi a devenit din ce in ce mai mare. Prima data cand am ajuns in Bucuresti fix asta am facut si nu neaparat pentru ca asta aveam in plan ci pentru ca am gasit varietate. Mi-am dat seama ca eu asta cautam, un numar mai mare de magazine, un numar mai mare de articole vestimentare si libertatea de a alege.

Apoi am dat peste raiul raiurilor, si anume magazinele online. Cautam varietate? Ei bine acolo am gasit-o si venea la pachet cu oferte de nerefuzat si cu un timp mult mai mic petrecut in fata casei de marcat.

Cel mai mult am ramas impresionata de faptul ca pe net ai libertatea de a cauta ore intregi, daca intr-un magazin normal obisnuiam sa petrec 15 minute maximum, pe site-ul celor de la Fashionagenda am petrecut zeci de minute, mai ales atunci cand am gasit niste genti de care m-am indragostit cu adevarat.

Voi de unde obisnuiti sa va faceti cumparaturile? Preferati mediul online sau ideea de a merge intr-un magazin "adevarat" si de a vedea cu ochii vostri produsele?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu