image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Curățenia se face singură


Postarea de astăzi trebuie să înceapă neapărat cu următoarea frază: sunt o împătimită a curățeniei! Prin ”împătimită” nu vreau să spun ”obsedată”, în niciun caz, vreau doar să sugerez că înainte de a mă apuca de orice activitate pe care trebuie să o întreprind voi face curățenie. Întotdeauna am făcut asta, țin minte că în timpul BAC-ului eram înnebunită pentru că aveam toată camera plină de hârtii iar ordinea nu mai era prioritară.

Astăzi vreau să vorbim despre curățenie pentru că Paștele este aproape și sunt sigură că fiecare dintre voi doamnelor ați luat-o razna în încercarea de a avea totul gata: atât mâncarea cât și curățenia din casă. Țin minte că atunci când earm mică, această curățenie ținea câteva zile la noi în casă. Aveam vecine care ieșeau dimineața la 7 să bată covoarele doar pentru a fi sigure că nu va veni altcineva înaintea lor și le va lua locul pe bara de covoare. Geamurile erau complet deschise, praful curățat iar noi copiii nu înțelegeam de ce face lumea un așa mare caz.

Ei bine, acum am înțeles. De ce tocmai acum? Pentru că înainte de a pleca de la București în vacanță am știut că e nevoie de o curățenie adevărată iar în timp ce eu dădeam cu aspiratorul și încercam din răsputeri să termin totul la timp, prietenele mele mă sunau să mă scoată în oraș. Nu înțelegeam deloc cum au reușit unele dintre ele să termine totul înaintea mea așa că atunci când ne-am întâlnit mi-au povestit că au dat peste o firmă de curățenie din București care a făcut totul în locul lor.

Erau atât de mulțumite de cei de la Vertex-cleaning.ro încât spuneau că vor apela mereu la ei atunci când sărbătorile le vor bate în geam iar ele vor vrea să stea să se relaxeze undeva într-un restaurant cu un pahar de vin și o porție de bârfă.

Voi ați apela vreodată la o firmă de curățenie care ar face toată treaba în locul vostru?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu