image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cumpărăturile online



Prima dată când am intrat pe site-ul celor de la Elefant am făcut-o din greșeală aș putea spune. Pe vremea aceea (deja mă simt bătrână spunând asta) cumpărăturile online nu erau o ”modă”, oamenilor le era mult prea frică de transportul prin curier sau poștă, orice obiect (fie el vestimentar sau electrocasnic) trebuia mai întâi văzut, testat (sau probat, după caz) iar mai apoi cumpărat, dintr-un magazin din care să avem siguranța că au mai cumpărat și alții.

Pe vremea aceea cumpărăturile online nu prea existau la noi în țară așa că atunci când am început să cumpăr cărți era destul de greu să găsesc noile apariții, mai ales că orășelul meu era destul de mic iar noile publicații ajungeau după săptămâni bune de la apariție. Era destul de greu să ții pasul pe atunci așa că în momentul în care am auzit despre cei de la Elefant am fost puțin sceptică. Îmi amintesc că tot întrebam prin stânga și dreapta dacă a mai comandat cineva de la ei de pe site, dacă au fost mulțumiți, dacă obiectele au ajuns întregi la destinație și mai ales dacă se merită să îmi cheltuiesc banii pe un curier rapid.

Prima comandă știu că am așteptat-o cu foarte multă panică. Eram atât de stresată încât atunci când am avut-o în mână nu puteam să cred că totul a fost atât de ușor, că nu am mai așteptat săptămâni întregi pentru o carte și că ofertele de pe site îmi depășeau cu mult așteptările. Au trecut ani buni de la prima comandă iar atunci când am auzit că Elefantul va începe să vândă și alte articole precum haine am rămas înmărmurită: mi-am dat seama că oamenii văd beneficiile cumpărăturilor online și am fost tare fericită să și eu fac asta de ani buni.

Voi obișnuiți să faceți cumpărături online? Și daca da, ce anume cumpărați cel mai des?

Share this:

CONVERSATION

1 vise sparte:

  1. Și eu obișnuiesc să-mi iau cărți online. Prima site la care am apelat a fost tot Elefant și, la fel ca tine, am avut emoții peste emoții până a ajuns comanda. Acum, în general, cumpăr de pe Elefant și Libris. Am mare încredere în ele, întrucât nu am suferit nicio dezamăgire. Fiecare carte am primit-o în stare perfectă, foarte bine ambalată. Chiar recomand librăriile online. De multe ori și prețul e mult mai avantajos decât cel dintr-o librărie clasică.

    RăspundețiȘtergere