image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Cum să-ți redecorezi camera






Întotdeauna mi-am dorit să locuiesc în locul perfect. Camera mea, care odată era simplă, cu pereți albi s-a transformat de-a lungul timpului, o dată cu schimbările pe care eu le-am resimțit.

Când eram mică nu conștientizam ce chestie tare era că aveam camera mea chiar dacă mulți dintre prietenii mei de pe atunci nu aveau acest ”lux” (cel puțin așa îl numea mama atunci când făceam câte vreo prostie). Odată cu înaintarea în vârstă acest lucru s-a schimbat iar camera mea a devenit locul meu preferat de joaca (prin joacă nu mă refer neapărat la jucării de pluș, cu toate că asta a fost tema mult timp). 

Am avut o perioadă în care pereții îmi erau plini de postere iar mama îmi zicea zilnic că stilul acestora nu se potrivea deloc cu mobila frumoasă pe care toate rudele o tot lăudau (nu prea înțelegeam în acea perioadă de ce).

Destul de târziu am realizat ce însemna privilegiul de a avea o cameră a mea, mai ales că fată fiind puteam să o decorez în orice mod voiam. Primul lucru pe care l-am achiziționat și în jurul căruia am început să îmi construiesc noul univers a fost o comodă de care m-am îndrăgostit iremediabil în momentul în care am văzut-o (un fel de dragoste la prima vedere).

Apoi a început nebunia. Am căutat cele mai frumoase rame în care să îmi pun pozele iar camera mea dădea impresia de nou, aranjat, ordonat și mai ales: de cameră a unei fete.

M-am îndrăgostit de ideea de a avea o cameră frumoasă așa că atunci când i-am găsit pe cei de la Retroboutique mi-am dat seama că am ce să mai învăț. Dați și voi o fugă pe site-ul lor și minunați-vă privirea cu cele mai frumoase obiecte de mobilier (și nu numai).

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu