image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Ceasuri



Ceasuri, ceasuri, ceasuri!

Este cineva in lumea asta care sa se plictiseasca de acest subiect? Ei bine daca este aratati-mi-l mie si va promit ca intr-un timp foarte scurt se va "da pe brazda" asa cum se spune. Nu este o noutate ca iubesc accesoriile in general asa cum nu este o noutate nici ca dintre toate accesoriile am inceput sa iubesc extrem de mult ceasurile. Cu toate ca la inceput nu simteam aceasta nevoie de a purta un asemenea accesoriu, cu timpul el a devenit obligatoriu in tinutele mele iar atunci cand din greseala este uitat acasa pe noptiera, ziua mea nu merge deloc bine.

M-am obisnuit sa am incheietura stanga acoperita, m-am obisnuit sa ma uit minute in sir in vitrinele magazinelor cu ceasuri si m-am obisnuit la fel de mult sa imi petrec o buna parte din timpul pe site-ul celor de la Ora10.ro in cautarea ceasurilor de dama perfecte. Nu ma intelegeti gresit, ma uit la fel de mult si la ceasuri barbatesti pentru ca unele dintre ele sunt superbe si consider ca daca sunt asortate cu bun gust pot fi purtate chiar si de noi, de ce nu?

Trebuie sa recunosc ca imi place foarte mult site-ul mai sus amintit mai ales pentru ca exista o varietatea destul de mare de ceasuri, cu un pret accesibil tuturor si cu un design atragator pentru fiecare dintre noi. In plus, trebuie sa recunosc ca m-am indragostit de unele dintre modelele lor asa ca astept cu nerabdare urmatoarea aniversare pentru a imi putea face singura un cadou ca acesta.

Trebuie sa recunosc ca nu este meritul meu ca am dat de acest site ci al unor cunostinte care se tot mandreau cu accesoriile lor si care m-au indrumat spre "calea cea dreapta" ca sa spunem asa.

Voua va plac cesurile, fetelor? Ce parere aveti despre site-ul celor de la Ora10.ro si mai ales, care este ceasul vostru preferat de pe platforma lor?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu