image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Casuta de vis


De cand ma stiu mi-am dorit o casuta doar a mea. A nu se intelege ca nu vreau sa o impart cu altcineva, ba din contra, ideea este ca mereu mi-am dorit sa am un loc pe care sa il pot numi "casa mea", un loc unde sa ma pot relaxa la sfarsitul unei zile lungi fara a imi spune mama ca trebuie sa fac curat si fara sa aud zgomotul unor colegi de apartament.

De cand ma stiu mi-am dorit ca atunci "cand voi creste mare" sa am casuta meahttp://www.covera.ro/casa/ (sau apartamentul), locul meu  pe care sa il mobilez cum vreau, pe care sa il umplu cu amintiri, cu poze, lumanarele si alte mici detalii care pe mine una ma fac sa ma simt mai bine.

Am fost intrebata de zeci de ori cum as vrea sa arate acest loc al meu si niciodata nu am dat raspunsuri prea clare, nu pentru ca nu as fi vrut sa le dau, ci din simplul fapt ca sunt o persoana care se hotaraste greu si razgandeste usor. La un momentdat, mi-am vopsit peretii camerei in portocaliu, parea cea mai buna idee posibila pe moment. Apoi dupa ce toata operatiunea a dat roade iar peretii mei erau portocalii mi-am dat seama ca nu imi place portocaliul si ca vreau o alta culoare. Cam asa am facut si cu detaliile despre cum as vrea sa arate casuta mea: m-am hotarat si razgandit pana cand nimeni nu mai intelegea ce vreau cu adevarat (sincera sa fiu nici eu nu prea stiu ce imi doresc cu adevarat).

Ceea ce stiu cu siguranta este ca am nevoie de un loc spatios, cu geamuri mari si cu putina verdeata in fata. In dormitor imi doresc un pat imens si o saltea pufoasa langa care sa stea o biblioteca cat tot peretele. Acest mic  mare detaliu este singurul care nu a suferit schimbari imaginare in capul meu si sunt sigura ca va fi pus in practica atunci cand va veni momentul.

Voi cum v-ati gandit sa arate casa voastra de vis?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu