image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Vacante de Paste






Vreau o vacanta! Vreau soare si caldura si cel mai important, vreau o multime de timp doar pentru mine! Vreau muzica, o locatie calduroasa, exotica mai bine spus, strazi interminabile pe care sa-mi tocesc pantofii, semafoare care nu-si mai schimba culoarea din rosu in verde! Vreau sa ma pierd pe strazi, sa zbor cu avionul, sa gust mancaruri noi, sa dansez intr-o camera frumoasa de hotel, sa adorm tarziu in noapte si doar dupa cateva ore de somn sa ma trezesc cu pofta de viata stiind ca mai am multe locuri de vizitat!

Da, am nevoie de o vacanta! Asa  ca incep de acum sa-mi planific vara, pentru ca sunt constienta ca timpul va fi limitat iar eu am nevoie de foarte mult pentru a imi reveni dupa anul asta!

Pe langa toate excursiile din interiorul tarii pe care le voi face pentru ca toate prietenele mele stau in colturi diferite ale tarii si va trebui neaparat sa le vad si pe parcursul vacantei, vreau sa-mi fac bagajelul si sa plec undeva departe de Romania. Unde? Ei bine, asta incercam sa-mi dau acum seama cautand pe site-ul celor de la Fortunabusiness pentru ca stiu ca aici voi gasi intotdeauna locatii excelente, la preturi bune .

Dar destul despre mine, articolul a trebuit scris pentru ca am gasit pe site ofertele lor pentru vacanta de Paste si mi-am imaginat ca unii dintre voi o sa vreti sa petreceti aceasta sarbatoare in locatii mei exotice, departe de frigul de aici, asa ca eu va spun sa intrati pe site si sa va clatiti ochii cu zecile de oferte. Sunt sigura ca fiecare dintre voi va reusi sa gaseasca cel putin o locatie care sa va faca sa lasati familia in urma si sa plecati intr-un concediu de vis alaturi de persoana iubita.

Pentru aceia dintre voi care o sa plecati, pe unde vreti sa mergeti? Ce anume de pe site-ul celor de la Fortunabusiness v-a facut cu ochiul cu adevarat?


Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu