image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Studentia si angajarile


Dragii mei studenti, astazi vorbesc cu voi. Astazi vom vorbi despre noi si despre dorinta noastra nebuna de a face cativa bani pe care sa ii cheltuim fie la ultimul film aparut pe piata, fie pe o rochita noua avand in vedere ca tot vine vremea calduroasa (cel putin speram ca se intampla asta). 

Astazi vom vorbi despre oferte de munca, despre site-ul unde va puteti face CV-ul in doi timpi si trei miscari si despre cum  trebuie sa ne luam viata in propriile maini si sa nu mai asteptam ca lucrurile pe care le dorim sa ne cada din cer. 

Pana sa vin la Bucuresti nu stiam foarte multe despre ofertele de munca; stiam doar ca voiam si eu sa ma anagjez si nu aveam nicio idee de unde sa incep cautarile. Norocul a fost ca intr-o zi sa dau din intamplare peste site-ul celor de la Hipo.ro si sa imi dau seama ca nu este deloc greu sa faci ceea ce iti place daca depui putin efort. Am gasit aici locuri de munca pentru fiecare dintre noi: atat pentru cei cu experienta cat si pentru cei care nu au reusit sa dobandeasca experienta pana in momentul de fata.

Este adevarat ca aceia dintre voi care vor incerca sa isi gaseasca un loc de munca, vor avea nevoie de multe ore in care sa caute un job perfect iar mai apoi de nervi de otel si de o pereche de pumni stransi pentru a primi un raspuns pozitiv din partea angajatorilor. Dar dragii mei, suntem tineri, avem timp destul de "pierdut" in asteptarea unui mail, ce mai asteptati?

Dragii mei studenti, de ce nu incercati sa intrati chiar acum pe site-ul celor de la Hipo si sa imi spuneti cum vi s-a parut? V-ati gasit slujba viselor aici? Sau sunteti in asteptarea unui raspuns pozitiv de la angajatori?

Eu va tin pumnii!

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu