image1 image2 image3

Blogger|Traveller|Book lover|Movie addicted|Escape Room passionate

Somproduct


Nu stiu daca sunt singura, dar de fiecare data cand ma gandesc la cei de la Somproduct, imediat imi vine in minte ideea de somn.

V-am povestit de foarte multe ori despre obiectele pe care acestia le au pe stoc, despre raportul calitate pret si mai ales despre faptul ca imi doresc sa detin toate obiectele din stocurile lor. Asa ca astazi m-am decis sa va vorbesc despre un anume produs de-al lor despre care pana acum nici eu nu stiam prea multe: somierele. Acestea, sau cum le spun eu"cadre metalice", fac diferenta, spun ei intre un somn plin de vise si un cosmar pentru spate.

Intotdeauna am urat paturile unde nu am putut dormi bine, mai ales in acele perioade in care trebuie sa dormi intr-un stfeld e timp o perioada mai lunga de timp. Nu o sa-i inteleg niciodata pe acei oameni care pot dormi oriunde, in orice pat, nu conteaza cat de inconfortabil este. Atunci cand m-am mutat la Bucuresti mi-a fost destul de greu sa ma acomodez asa ca somnu meu din primele zile nu a fost unul tocmai placut. Mai ales ca eu am si probleme cu spatele asa ca pana nu am dat de cei de la Somproduct, nu am reusit sa ma odihnesc cu adevarat.

Acum, sicnera sa fiu nu am incercat somierele pe care le tot lauda, deci nu va pot spune parerea mea despre ele, dar sunt sigura ca acestea sunt minunate, mai ales ca destul de multe persoane mi le-au recomandat. 

Cel mai simpatic lucru care mi s-a intamplat cu cei de la Somproduct a fost sa ajung intr-o anumita locatie si sa vad ca oamenii de acolo aveau perne comandate de pe site. 

Voi aveti vreun obiect comandat de la Somproduct? Si daca da, cum vi se pare? Isi face treaba asa cum scrie pe site?

Share this:

CONVERSATION

0 vise sparte:

Trimiteți un comentariu